anaconda Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Tenkte å kjøpe X-Box og GTA IV. Det var kun Free Record Shop her som hadde spillet, og de tok 649,-Jeg synes det var snakk om 379 ? Kjøpte ikke til den prisen. Aldri kjøp noe der. Verdens dyreste butikk. Bestill online fra Elkjøp/Lefdal eller til nød gå i en av butikkene. Elkjøp hadde ikke. Var også innom Coop Obs og Expert, kun Free Record Shop som hadde. De får vel ikke solgt noe til den prisen :!: Litt offtopic, men gjelder Elkjøp sin 30 dagers åpent kjøp spillkonsoller også? Hvis jeg kjøper X-Box men ikke blir fornøyd, får jeg returnert den da? Tenkte X-Box elite med 120 GB HD. Kosta 2995 på Elkjøp.
gamerman Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Noen som vet om live er nede ? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=946378 <-- vær så snill å hjelp Vel, årets største spill har nettopp blitt lansert... XBL er helt klart under stort stress. MS sa de var klare for GTA, tydeligvis ikke. Poenget er at det er ny xbox og jeg vet ikke om jeg gjorde registeringen riktig. Må jeg registerer serial number for å komme online? evt kredittkort nummer De som har peil, vær så snill å se på tråden min her : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=946378 Tusen takk for alle de som gidder Får spille gta Sp i mens
Lolcat2016 Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 (endret) Jeg Googlet litt angående GTA IVs budsjett og fant følgende artikkel: http://ps3.qj.net/Grand-Theft-Auto-4-produ...g/49/aid/119046 Som jeg trodde så står det ingenting eksplisitt om at $100 M beløpet kun gjelder utviklingskostnadene. I artikkelen står det følgende: Leslie Benzies, Rockstar North president and producer of Grand Theft Auto 4, reportedly made a wild guess saying it took around US$ 100 million to build the next-gen Liberty City. Beløpet er altså basert på et "wild guess" og uttalelsen er heller ikke bekreftet ("reportedly made a ..."). EDIT: Her er en annen artikkel som belyser emnet littegrann: http://www.gamersmark.com/news/2008/04/1/12137/ This reported number surpasses that of previous known record holder, SEGA’s Shenmue project (both Dreamcast original and its successor), which had an estimated cost of seventy million dollars. Unfortunately, we cannot confirm if advertising costs has been included into these numbers. (Min utheving) Endret 30. april 2008 av hal9k
TCi Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Jaja, uten tall er det bare å gi opp diskusjonen. Har nå kommet noen timer ut i GTA4, men jeg er fremdeles ikke spesielt imponert. Når er det ting begynner å skje, og virkelig ta av? Har kommet ca.fem og en halv time ut i spillet.
Kiruk Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Har kommet på en ting jeg savner. Så vidt jeg vet er det ikke noe sted man kan "lagre ting" som i en deposit box. Dette hadde vært veldig greit for f.eks. å lagre våpen man ikke trenger ettersom man er i fare for å miste et bra våpen hvis man blir tatt av purken.
Mompen Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Mister man alle våpen når man blir tatt av politiet? Er ikke slik på sykehuset ihvertfall
Fenixen Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 (endret) Har kommet på en ting jeg savner. Så vidt jeg vet er det ikke noe sted man kan "lagre ting" som i en deposit box. Dette hadde vært veldig greit for f.eks. å lagre våpen man ikke trenger ettersom man er i fare for å miste et bra våpen hvis man blir tatt av purken. trodde ikke purket fanget deg i dette spillet jeg, føler dem bare skyter 9 timer spillt og ingen som har busta meg, men har noen skuddsår og vise til Noen som har gjort Vigilante, fire trucks eller lignende missions complete? Noen som har fått noen bonuser på fra å drepe mangen flying rats? husker man fikk bonus hver tiende pakke i san andreas Endret 30. april 2008 av Fenixen
SurfingElite Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Har nå kommet noen timer ut i GTA4, men jeg er fremdeles ikke spesielt imponert. Når er det ting begynner å skje, og virkelig ta av? Har kommet ca.fem og en halv time ut i spillet. Second that.
Kiruk Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Mister man alle våpen når man blir tatt av politiet? Er ikke slik på sykehuset ihvertfall Husker ikke om man mister alle, har bare blitt tatt en gang og det var helt på starten. Det er forskjell på å bli skutt og havne på sykehus og hvor man blir dratt ut av bilen og blir lagt i bakken. Sistnevnte tror jeg man mister ett eller flere våpen.
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Seriøst? Historien er jo såå digg, er jo sykt bra cutscenes og masse morro man kan gjøre. F.eks det du gjør med Vlad og når ting skjer med den gamle leiligheten. Bare historien er nok til å kose seg ;]
Selvin Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 jeg elsker dette spillet, det er så knallmorro! jeg oppdager noe nytt hele tiden, og da gjelder alt fra småting til musikk på radiokanalene Jazz Nation (JNR) er en så sinnsykt konge radiokanal, elsker å cruise rundt på kvelden i mens jeg koser meg med god jazz
Lolcat2016 Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Har nå kommet noen timer ut i GTA4, men jeg er fremdeles ikke spesielt imponert. Når er det ting begynner å skje, og virkelig ta av? Har kommet ca.fem og en halv time ut i spillet. Fant en omtale via Metacritic (har dessverre ikke linken her) som ga GTA IV litt trekk for at spillet kom tregt igang (oppdragene var ikke spesielt bra osv. i starten). Men etterhvert som de kom videre i spillet ble de ganske imponerte. Er enig med deg at oppdragene så langt har vært litt uinspirerende (hent en bil, slå ned en fyr, hent en dame, osv.), men jeg tror litt av tanken her er å bygge opp plottet gradvis og la spilleren 'venne' seg til spillmekanikken før ting braker løs på alvor (omtrent som i en god film ).
Fenixen Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Har nå kommet noen timer ut i GTA4, men jeg er fremdeles ikke spesielt imponert. Når er det ting begynner å skje, og virkelig ta av? Har kommet ca.fem og en halv time ut i spillet. Second that. synest det begynte å ta skikkelig av når dimitri og gjengen kommer inn i bildet.. Digger spillet mer og mer, var ganske nedfor de 2-3 første timene, men gud hvor det kommer seg
SurfingElite Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Hvorfor pluykker aldri Vlad opp telefonen i begynnelsen?
Kiruk Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 (endret) Begynner vel rolig for de som kanskje er relativt nye til serien. Jeg synes ihvertfall at det var greit med noen lette oppdrag for å komme inn i det ettersomd et er evigheter siden jeg spilte SA. SurfingElite: Virker som om man bare får tak i noen når de har oppdrag/noe de trenger hjelp til/etc. Hvis det ikke er noe poeng for interaksjon så får man telefonsvarer. Endret 30. april 2008 av Kiruk
Selvin Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Noen som har testet den Zit! tjenesten? Den er helt sinnsykt genial!
Selvin Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Hva er det? Du hører en sang på radion, ringer 948-555-0100, sekunder etterpå får du en melding på mobilen fra Zit! der det står hvilken sang som akkurat var på radioen. Det funka helt sinnsykt konge!
Bytex Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Forskjellen fra dette og Vice city var at med Vice City ble jeg hekta fra øyeblikket jeg hørte Motley Crue på radioen mens jeg kjørte mot en varm, orange solnedgang. Mens her var det mere sånn "meh, finner ikke en radio jeg orker å høre i mere enn 5 minutter på", kræsja 2000 ganger i vegger og trær fordi bilene er som olja isbiter, og la meg til å sove. Har ikke slått på xboxen idag engang.
Kiruk Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 (endret) kræsja 2000 ganger i vegger og trær fordi bilene er som olja isbiter Realistiske? De satt jo som støpt på forrige spillene. Synes det bare er gøy at jeg må konse litt Men smaken er som baken og alt det der. Endret 30. april 2008 av Kiruk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå