Henry9 Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Er det masse gameplay rundt om kring nå? Jeg har ikke fått spillet enda :S
iMono Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Er det noen som har bilder eller video av Undergrunnen?
Fanta4free Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 jeg fant også en bud, vis du ser ved hjula når du spiller og støtdeperene går ned så stikker dekka ut utenfor karoseriet men er litt kult vis du krasher ordlig og enten faller ut ruta foraan eller hjula låser seg på sidene _D var dagen høydepunt ass... hvordan ligger folk ann da?? jeg har nå 45 achvments
thadon Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Fader steike så fett spill, satt i 7 timer i strekk. Hardkjerne spilling i morra
Core-1 Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 hvordan ligger folk ann da?? jeg har nå 45 achvments 45? har 5 jeg...
aspic Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Berre 7?! Faen eg bør skaffe meg eit liv. Nei, eg kjøpte meg faktisk eit liv til 379kr på Elkjøp i dag
MooseOnTheRun Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 hvis jeg går inn på den in game internett siden med stunt map, hidden package map osv... Kan jeg ikke få hundre prosent da? Skal ikke bruke cheats men orker ikke finne alle hidden packagene uten no map...
Vagaprog Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 GTA IV er bare helt rått!, fine bevegelser, alt er bare kjempe bra, og jeg bare få si at spillopplevelsen er utroolig mye bedre med surroundanlegg/hi-fi, det bringer spillet og alle andre spill mange hakk opp. Har også testet multiplayer, og igjen, fantastisk, det føles som om man er midt i et gjengopprør i deathmatch.
crosby32 Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 (endret) Kjøpte spillet i dag, sammen med PS3 til formålet. Må si jeg er usaklig fornøyd! Har ingen baktanker med å bruke 4k på en konsoll bare for å spille GTA IV. Hvorfor valgte du heller ikke 360 for 1500kr hvis du bare skulle spille GTA4? Kan du gi meg et par tusen kroner siden penger tydeligvis ikke betyr særlig mye for deg? Nå har du jo ikke muligheten til å spille ekstra episodene heller som kommer til 360. Endret 29. april 2008 av crosby32
Vagaprog Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Jeg bare lurte, hvor mange ganger har dere blitt busted, og omkommet? Hvordan ligger det ann med stats'a generelt?
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Jeg bare lurte, hvor mange ganger har dere blitt busted, og omkommet?Hvordan ligger det ann med stats'a generelt? Ble busta en gang, loadet siste saving. Ikke føkk om jeg skal miste alle våpena mine så tidlig. Ellers har jeg blitt drept èn gang, ble påkjørt flere ganger på rad, rakk ikke å reise meg engang.
chberge Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Faen eg bør skaffe meg eit liv. Nei, eg kjøpte meg faktisk eit liv til 379kr på Elkjøp i dag Haha, det mest geniale jeg har hørt i dag
Ostepølsa Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 hahah.. sittet her og sett på TV i 15 minutter.. aldri sett noe så genialt før, hahahahah
eXtreme-501 Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Noen som vet om noen tlf nummer som man kan ringe? ^^
teletubbiekid Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Kjøpte spillet i dag, sammen med PS3 til formålet. Må si jeg er usaklig fornøyd! Har ingen baktanker med å bruke 4k på en konsoll bare for å spille GTA IV. Hvorfor valgte du heller ikke 360 for 1500kr hvis du bare skulle spille GTA4? Kan du gi meg et par tusen kroner siden penger tydeligvis ikke betyr særlig mye for deg? Nå har du jo ikke muligheten til å spille ekstra episodene heller som kommer til 360. Vær så snill, ikke, IKKE gjør dette til en fanboy-krig!
JV Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Genialt spill!! Thats all i have to say. Men nå er det god natt dessverre...
aspic Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Noen som vet om noen tlf nummer som man kan ringe? ^^ Berre 911 så langt. Då kan du velje om du vil bestille cops, meds eller brannmenn. Brannbilen er litt skøy å praje Finnes det TRUCK i spelet? Eg var i eit mission tideleg i spelet og er 99% sikker på at eg såg in truck nede på kaia. Som sagt var eg i eit mission og kunne ikkkje stoppe, men i etterkant har eg aldri funne han igjen (truck som i palletruck). Eg blei faktisk kjeppjaga av ein motrosykkel gjeng tidelegare. Eg ringte då til purken, men eg såg aldri nokon backup
Fanta4free Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Noen som vet om noen tlf nummer som man kan ringe? ^^ 911 der kan du ble heala
Mr.Karlsen Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Er forvirret over Online moduset - det virker som jeg "hoster" hele tiden... Er det mulig og spille to venner på samme server? Isåfall hadde det vært kult å vite hvordan...
cs_ Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Noen som vet hvor man kan finne den bil-butikken som du ser på internett under "autos"? Og om de går ann å reparere bilene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå