bleach91 Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Allright..God natt, og lykke til folkens! Må gud være med dere! god natt ja:D nei ikke gud!! Men Niko må være med dere
Toska92 Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 (endret) Tror vi bør stole mer på Posten enn Gud, i mitt tilfelle ihvertfall:) Endret 28. april 2008 av Toska92
JV Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Va på butikken og kjøpte nå. Tar med kvitteringen i morgen og får det utlevert da. Done Fikk ikke gjort det jeg.. Var en tjukk en j&%¤& som sto der: "Kan æ betale nu, å hente det i morra?" "Nei, Du må komme i morra kl 10!" "Da e æ jo på skola!" "Synd det der! *Sleskt smil*" Det betyr at du ikke fikk kjøpe i det hele tatt i dag? Du fikk vel ikke kjøpt også sa han fremdeles at du måtte komme tidlig i morgen å hente det? Har ikke mulighet før etter jobb jeg, og det er da i 19-tiden...
Thatssomebaadnews Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 (endret) Va på butikken og kjøpte nå. Tar med kvitteringen i morgen og får det utlevert da. Done Fikk ikke gjort det jeg.. Var en tjukk en j&%¤& som sto der: "Kan æ betale nu, å hente det i morra?" "Nei, Du må komme i morra kl 10!" "Da e æ jo på skola!" "Synd det der! *Sleskt smil*" Det betyr at du ikke fikk kjøpe i det hele tatt i dag? Du fikk vel ikke kjøpt også sa han fremdeles at du måtte komme tidlig i morgen å hente det? Har ikke mulighet før etter jobb jeg, og det er da i 19-tiden... Fikk ikke holdt av, eller forhåndsbetalt.. Altså, måtte komme i morra å stå i kø for og KANSKJE få spillet.. Men han tvilte på at jeg kom til og få det i det hele tatt :/ Endret 28. april 2008 av na1ts
Bruker-104685 Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Noen som veit når VGP.ca sender ut GTA IV? Vil ikke vente lenger! Dem sender spillet imorgen har jeg hørt
Stangern Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Får ikke spilt før i morgen (først da kan jeg kjøpe det ) Kan du legge ut et bilde av coveret bak også? Alltid lurt på hvordan det ser ut
sir-alex Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Gleder meg sinnsykt til i morgen! GTA IV spilling, og Manchester united går videre i Champions league. Kan det bli bedre. Neppe!
Toska92 Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Gleder meg sinnsykt til i morgen! GTA IV spilling, og Manchester united går videre i Champions league. Kan det bli bedre. Neppe! ER så enig!
Bruker-104685 Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 (endret) Jeg er spillegal så alt anna som er rundt er noe drit... Gjett om jeg skal spille mye, og skal mobbe pc-nikkedukkene på msnen min å si "jeg har det beste spillet noensinde" da dem mobber att mine konsoller har ikke noen storspill!! Endret 28. april 2008 av Toman85
Vixian Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Gleder meg sinnsykt til i morgen! GTA IV spilling, og Manchester united går videre i Champions league. Kan det bli bedre. Neppe! Alt kan også gå galt. Spillet ligger ikke i postkassa og United ikke går videre. Seriøst for en dag det blir i morgen!
Thatssomebaadnews Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Fyfaen, hadde gitt alt for en fridag i morra! :(
Fanta4free Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 glad jeg har fårhånds bestilt dette spillet for 1 halvt år siden ass ble leimeg når jeg fant ut at det ble utsatt den første gangen det ble det
asad Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Posta i den andre tråden også , men er flere folk her Mye ekstramateriale til xbox 360!
_KroSjefen_ Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 yeah..!! in your face ps3..!!! hehee...neida.. men kjekt att MS får att noko for pengane vertfall..
iCar Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Posta i den andre tråden også , men er flere folk her Mye ekstramateriale til xbox 360! Spm: Jeg har begge men har bestilt GTA IV for PS3. Har aldri prøvd live delen av 360 til nå rett og slett for jeg ikke orker å betale for å spille online eller har hatt ork til det. Ekstramaterialet til GTA IV for 360 når det enn kommer, må man betale for å få den evt ha sånn gull abb på live for å laste ned eller kan alle med en xbox 360 og GTA IV laste det ned? Tror ikke dette har stått noen steder, kan jo tenke meg at sleipe MS vil ta seg betalt for de ekstra episodene?
_KroSjefen_ Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Posta i den andre tråden også , men er flere folk her Mye ekstramateriale til xbox 360! Spm: Jeg har begge men har bestilt GTA IV for PS3. Har aldri prøvd live delen av 360 til nå rett og slett for jeg ikke orker å betale for å spille online eller har hatt ork til det. Ekstramaterialet til GTA IV for 360 når det enn kommer, må man betale for å få den evt ha sånn gull abb på live for å laste ned eller kan alle med en xbox 360 og GTA IV laste det ned? Tror ikke dette har stått noen steder, kan jo tenke meg at sleipe MS vil ta seg betalt for de ekstra episodene? sjølsagt vil det koste penger..!! og viss du ikkje har prøvd live så seier det sitt, prøv det, samalikn med ps3 sin løysing på "live" så betaler du glatt det lille det koster i året..
Armageddon Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Suprise! DLC kommer til å koste, men man betaler med poenger for ting på marketplace. Poenger kjøper man. Så Xbox Live trengs ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå