Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

Ja altså jeg regner med gamezone har sendt, ellers dør jeg.

Skrevet
Va på butikken og kjøpte nå. Tar med kvitteringen i morgen og får det utlevert da.

Done :)

Jøss, lekkert. Hadde jeg bare visst det, så hadde jeg sluppet å sitte her og kaldsvette pga av usikkerheten om å ikke få spillet. Skal ned til den lokale Lefdal i morra tidlig før åpningstid. Får krysse fingra.

Skrevet
Det er jo sånn at du kan velge ting når du starter Online play da. Kanskje du kan velge om du vil ha med autosikte eller ikke. men tviler.

Mest sannsynlig er det vel slik? At den som hoster spillet får velge om det skal være autosikte eller ikke? Hvis det ikke er slik som det er i SP (mener å ha hørt) at hvis man trykker sikteknappen helt inn så er det autosikte, og litt inn så er det manuelt eller noe sånt.

Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

Du kan velge en del ting, men tviler på det med autoaim.

Se videoen på gametrailers.com - er en som heter multiplayer der.

Der får du se hvordan det ser ut.

Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

Er lock-on aim i multiplayer også :]

Det er dessuten også aim-assist på cod4 på multiplayer.

Du kan ta det av om du vil da (cod4)

Skrevet
Is lock-on targeting in multiplayer? Doesn't that kind of ruin it?

Lock-on targeting is an option in multiplayer matches, set by the game host. Even with lock-on targeting, however, there is still a level of skill involved, as accuracy increases while crouched, analog targeting tweaking can increase your likelihood of headshots and "pray and spray" firing will decrease accuracy. There are many, many options available to you in multiplayer, from having other players show up on your radar, to weather, to traffic density.

Skrevet (endret)
Ja altså jeg regner med gamezone har sendt, ellers dør jeg.

Det er jo bare å sjekke ordren på sia det da :p

Min ble ifølge siden sendt 26. altså i går :p

Endret av hailgodset91
Skrevet
Håper det går ann å sette opp trafikken så jævlig mye at det blir kø overalt :D fylle gAAAtene med C4 og blåse alle til himmels :D

Hahaha ^^

:love:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...