Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

Er vel ikke engang i morra det skjer da? ;D

Skrevet (endret)
Er vel ikke engang i morra det skjer da? ;D

Nei, men det vet tydligvis ikke kroppen min :p Merkelig egentlig

Endret av MrLG
Skrevet

Kommer ikke til å vere inne på forumet imorgen, skal bare spille fifa, fotball på banen, og forberede meg til prøve-eksamen i matte.

Skal IKKE sitte her og telle minutter til release:)

Skrevet

Trur skoledagen på tirsda'n kommer til å bli lang som faen... Kommer til å sitte å tenke på at spillet ligger i postkassa å venter på hele tia... :D

Skrevet

Jeg skal på byen rett etter skolen :D Skal lete igjennom hele byen får å få dette..

I morgen skal jeg gjøre alle lekser osv så jeg ikke trenger gjøre noe på Onsdag :D

Skrevet

Har tatt fri tirsdag,onsdag,torsdag og fredag. I morgen går jeg ned til Gamezone og heter spillet mitt, og resten av uken forsvinner alt som kan kalles sosialliv. Da er GTA førsteprioritet! :D

Skrevet
Er det bare meg som såvidt klarer å sove nå? :p skulle tro det var julaften i morra

Jeg har slitet med søvnen i 1 uke pga GTA IV

Fy faen det skal bli eid å fyre opp enten PS3versjonen eller 360versjonen på HDTVen :D

jeg såg anmeldelsen hos Gametrailers.com kun i SD, jeg bare sparte meg med å ikke se den i HD, og enda var det dritbra grafikk og fysikk!!!

Tirsdagen må jo bare komme :dribble:

Skrevet

ser det for meg...alt er rigga, fyrer opp spillet...

RROD..!!!!!!!!!!!!!!

eg må legge nokre nødplana viss det skulle skje...boxen har gått stødig i nesten 2 år no...so alt kan skje..;)

Skrevet

RROD..!!!!!!!!!!!!!!

eg må legge nokre nødplana viss det skulle skje...boxen har gått stødig i nesten 2 år no...so alt kan skje..;)

Jeg hadde tent i bånn viss det hadde skjedd med min 360 :p

Men jeg er fortsatt optimist jeg kommer til å spille GTA IV på enten PS3 eller 360!

Men Microsoft har gjort noe dumt egentligt, da dem ikke har sagt noe om DLC til 360 før GTA IV kommer, da hadde dem fått ihvertfall meg som kjøper! Jeg vet ingenting konkret om DLC til 360 angående varighet, missions, bydeler whatsoever :p. Det er hovedgrunnen til jeg kjøper PS3 versjonen da jeg vet ingenting om DLC til 360 ;)

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

ryker boxen min når jeg har spilt GTA i noen timer, går jeg ut å kjøper til PS3

Skrevet (endret)

RROD..!!!!!!!!!!!!!!

Heh, måtte starte xboxen min nå bare for sikkerhets skyld.. xD.. kommer det opp røde lys på tirsdag så går den rett ut av vinduet, og jeg får faan meg skaffe penger på en eller annen måte å stikke opp på senteret å kjøpe en xbox 360 arcade.. Det tar vell rundt 15 min.. ;) xD

Endret av eXtreme-501

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...