Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Når det gjelder radio stasjoner er det ingen tvil om at LRR 97.8 Liberty Rock Radio blir en av mine favoritter. Var mange golåter her ja :thumbup:

Det er du ikke alene om, tok en kikk på Wikipedia og låtene på den kanalen stod bare i kø! :)

Skrevet
Hvordan blir det med Singelplayeren, si f.eks du i første mission sprenger et gigantisk hus, vil dette forbli sprengt utover i singelplayer tiden ?

Husker jeg rett så var det sånn i de andre spilla ? Så da tar dem nok ikke bort den delen av spillet hvis de har det i de andre spilla.

Skrevet (endret)
Hva følger med i Special Edition til PS3?

Det finner du ut her: http://www.amazon.com/Grand-Theft-Auto-IV-...8H0TDMAE96R6KQB

What Comes with Grand Theft Auto IV: Special Edition?

Grand Theft Auto IV: Special Edition will be presented in a customized Grand Theft Auto metal safety deposit box. The box will contain:

* Grand Theft Auto IV for the PlayStation 3 video game and entertainment system with special packaging.

* Grand Theft Auto IV Art Book, featuring never-before-seen production artwork from Grand Theft Auto IV.

* Selected soundtrack CD from Grand Theft Auto IV, featuring new material from top artists, only available on this release.

* An exclusive Rockstar key chain for the safety deposit box keys.

* Completing the collection is a limited edition Rockstar duffel bag.

All of the items have been created with the utmost attention to detail to create a unique Grand Theft Auto IV experience for any fan of the series.

EDIT: Enda en "Perfect Score", denne er da fra Game Informer Online. http://gameinformer.com/NR/exeres/630B1519...2C92A152A98.htm

Endret av Selvin
Skrevet

Dette er forbi mine forventninger. Spillet får jo perfect score nesten overalt. Gutta, jeg tror det er lenge til vi ser et spill som imponerer oss etter dette her.

"Grand Theft Auto IV doesn’t just raise the bar for the storied franchise; it completely changes the landscape of gaming. Once you play it, you won’t look at video games the same way again"

Gjest Slettet+981234789
Skrevet
*Slettet*

hæ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...