C-maister Skrevet 19. juni 2007 Skrevet 19. juni 2007 (endret) Man behøver vel ikke stille spørsmål i hver mld,for å få han man liker til å svare på den.. Endret 19. juni 2007 av C-maister
Anathema Skrevet 19. juni 2007 Skrevet 19. juni 2007 Man behøver vel ikke stille spørsmål i hver mld,for å få han man liker til å svare på den.. 8900062[/snapback] Nope.
Otsu Skrevet 19. juni 2007 Skrevet 19. juni 2007 Man behøver vel ikke stille spørsmål i hver mld,for å få han man liker til å svare på den.. 8900062[/snapback] Er dette et problem du har med en eller annen dame? Som du ikke er interresert i? ellns? Fortelle litt mer kanskje?
C-maister Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Skrevet 19. juni 2007 Jeg er jente... Jeg er interresert,men tror han er det også..
Otsu Skrevet 19. juni 2007 Skrevet 19. juni 2007 Du er jente og har lyst til å sende han melding for å se om han svarer? Forvirra jeg
Scotty Skrevet 19. juni 2007 Skrevet 19. juni 2007 Jeg blir irritert når den personen jeg tekster med ikke stiller spørsmål.. for meg så får jeg inntrykk av at personen ikke er interessert i å snakke akkurat nå, eller er bare elendig til å holde en samtale igang. Man må jo spørre spørsmål innimellom får å trigge til litt snakking!
C-maister Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Skrevet 19. juni 2007 Du er jente og har lyst til å sende han melding for å se om han svarer? Forvirra jeg 8900115[/snapback] Jeg har sendt han mld, men han er sånn som ikke gidder å svare med mindre det er et spørsmål i den. Virker det som..
-Petter- Skrevet 19. juni 2007 Skrevet 19. juni 2007 Forklar det litt bedre Sender du ham en melding, og han svarer ikke? Eller er det for.eks: Du spør hva han gjør på, han svarer og spør om det samme.. Du svarer ham og han svarer ikke igjen..? Isåfall om det er sånn er det ganske normalt, ihvertfall for meg Eller sender du rett og slett en melding uten å spør han om noe og han gir blaffen ? Isåfall er det ganske unormalt å ikke svare..
C-maister Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Skrevet 19. juni 2007 Har bare sendt en mld i dag, den var ganske koselig. Men får ikke noe svar, irriterer meg..
Zeph Skrevet 19. juni 2007 Skrevet 19. juni 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)
Skosåle Skrevet 19. juni 2007 Skrevet 19. juni 2007 Jeg vet akurat hvordan det er.. Veldig forvirrende egentlig
Otsu Skrevet 19. juni 2007 Skrevet 19. juni 2007 Har bare sendt en mld i dag, den var ganske koselig.Men får ikke noe svar, irriterer meg.. 8900171[/snapback] Hmm. Høres rart ut, kanskje han ikke har fått meldingen eller ikke er i nærheten av mobilen. Eller ikke mer penger igjen? Hehe Tror du han liker deg da?
Scotty Skrevet 19. juni 2007 Skrevet 19. juni 2007 Dårlig samtale: Jeg: Hei åssen står det til? Venninne: Joda, det går bare bra. ..halvtime senere: Venninne: .... Har vært slik et par ganger, sånn poeng messig altså. "Lære å holde igang en samtale for dummies"
-Petter- Skrevet 19. juni 2007 Skrevet 19. juni 2007 (endret) Han virker egentlig ikke så intressert ifølge den andre posten din.. Endret 19. juni 2007 av -Petter-
-Petter- Skrevet 19. juni 2007 Skrevet 19. juni 2007 Jeg foreslår deg å ikke ta kontakt med han, er han intressert tar det ikke så lang tid før du får en melding
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå