Gå til innhold

Foxconn gamepad - del av bundle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Tenkte jeg skulle prøve ut gamepad'en som var med i bundle'n da brodern kjøpte nytt skjermkort.. Men, jeg finner ikke noe som helst slags drivere til denne kladden!

Spillet jeg prøver å teste det i er LFS, men når jeg prøver å velge høyre stikke som gass/brems, så fungerer det ikke, samt at den andre stikka som er i funksjon bare har on/off og ingen mellomting ved berøring...

Noen tips (annet enn å kjøpe annen gamepad :p)?

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet

Var med en driver-cd her, men det er bare knapper og venstre joystick'en som fungerer, iaff til en viss grad.

Ellers ser det ut som en skikkelig crappy bundle, da det som var bundle'n ikke fungerer! :p

Skrevet

Hvis du hadde satt inni cd-platen med drivere hadde du funnet ut at det følger med drivere til gamepad'en.

Jeg har et Foxconn 8800gts, som din bror sikkert også har. Jeg installerte CMR 05, puttet i gamepaden, satte i cd-en med drivere, så var det bare å starte spillet. Alt fungerte perfekt. :)

Du kan ikke forvente at alt skal fungere skikkelig uten driverne som medfølger.(evt nyere drivere)

Skrevet

Vi har installert driverne, men gamepad'en fungerer ikke slik den skal likevel. Hverken i TDU eller LFS. Nå finnes det sikkert flere spill jeg kunne testet med, men synes det er rart det ikke skal fungere! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...