Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Jenters syn på egne pupper.


Bruker-93156

Anbefalte innlegg

Det er et kjent fenomen at de fleste jenter ønsker store pupper. Men hva er hovedgrunnen? At de tror guttene syns det er best med store store pupper, fordi de føler seg mer kvinne eller at de ser modeller med de melonene og ønsker og se slik ut?

 

Jeg har selv som gutt vært inne i den perioden hvor "Størst er best" men jeg syns det begynner å gå over i en alder av 16 OG ET HALVT! Store pupper er, joda, fascinerende, men jeg legger overhode ikke vekt på det som en del av jenta.

Når vi er en gjeng fra klassen på stranda, så føler jeg meg som den eneste som ikke gisper av en jente med store bryst, og allminnelig kropp/ansikt.

 

Vi var 4 stk. på stranda en dag, og vi ser ei jente som ikke er så altfor pen i ansiktet, men sånn average. men den kroppen da. Pupper, rumpe, mage. Alt satt som det skulle. Kompissene snakker enna om henne i dag, men jeg ser ikke lenger cluet i kroppen. jentene for min del trenger ikke å ha dyp kløft, men så lenge man kan se på overkroppen at det ikke er en gutt er jeg fornøyd. det er jo også de minste som er de mest faste, så kanskje det er det som gjelder for meg. ikke de store, som henger ned til navlen i en alder av 25.

Jeg vil abre si at dere jenter som ikke er så brystfagre, ikke bry dere en sekund. Jeg, og mange andre bryr seg ikke om ting dere ikke kan gjøre noe naturlig med, som å holde seg tynn ved trening.

 

Ting man ikek kan noe for syns jeg ikke skal være en faktor, noe det dog er.

 

Give me something that's natural, and I'm in!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er fint med store pupper, men de må "passe" til resten av kroppen.

Tror det er mange jenter som sku ønske de hadde større, jeg er en av dem. Mest fordi de fleste venninene mine har, jah.. Svært store. Men er noen av de som sku ønske de hadde litt mindre da!

 

Så varierer fra person til person. Spørs hvor "komfortabel" man er med egen kropp..

Lenke til kommentar
Er fint med store pupper, men de må "passe" til resten av kroppen.

Tror det er mange jenter som sku ønske de hadde større, jeg er en av dem. Mest fordi de fleste venninene mine har, jah.. Svært store. Men er noen av de som sku ønske de hadde litt mindre da!

8892437[/snapback]

Enig i det.

Tror uansett de færreste jentene er helt fornøyd, uansett hva det er snakk om. Har man store pupper, vil man ha mindre. Har man små pupper, vil man ha større. Osv osv osv.

Lenke til kommentar

Tviler på at det er en "barnslig fase" som går over, er vel bare deg jeg synes er sexy.

8892416[/snapback]

 

Pliiis si at det var en skrivefeil da dude!

8892435[/snapback]

:!: :!: Gullkorn.

 

Der fikk jeg skikkelig latterkrampe. Skulle skrive "det"

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Nei men du sier dette:

 

Give me something that's natural, and I'm in!

 

Finnes mange naturlige med store bryster, samtidig som du klager over at enkelte har store bryster.

8892494[/snapback]

 

Ok, den ble litt feil. Ble nok heller noe som "Give me something that looks natural" men noen passer jo sikkert med store pupper, så det kan bli litt galt.

 

Men den kan også tolkes slik at jeg ikke trenger store naturlige/store silikonpupper for å like deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...