Gå til innhold

LG Prada er i butikkene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ringte Elkjøp nå, fikk prisen 5695,-! Ikke så ille, men om de virkelig har solgt den for 4295,-, så velger jeg å vente fremfor å kaste bort penger..

8903312[/snapback]

Jeg sendte mail ang. dette og de skrev:

Hei og takk for din henvendelse

 

Dette medfører ikke riktighet. Vi har ikke engang fått pris på produktet i butikk

og hvis kunden har kjøpt hos oss er det i vår nettbutikk. Prisen kan jeg ikke

bekrefte.

 

Ønsker deg en fortsatt fin dag.

Lenke til kommentar
Ringte Elkjøp nå, fikk prisen 5695,-! Ikke så ille, men om de virkelig har solgt den for 4295,-, så velger jeg å vente fremfor å kaste bort penger..

8903312[/snapback]

Jeg sendte mail ang. dette og de skrev:

Hei og takk for din henvendelse

 

Dette medfører ikke riktighet. Vi har ikke engang fått pris på produktet i butikk

og hvis kunden har kjøpt hos oss er det i vår nettbutikk. Prisen kan jeg ikke

bekrefte.

 

Ønsker deg en fortsatt fin dag.

8918663[/snapback]

 

 

 

 

hvorfor skal jeg lyge ble jo selfølgelig veldig glad for at jeg fikk den prisen beløpet er allerede trukket fra kortet mitt ,kan sikkert vise når jeg får kvittering hjem.

Lenke til kommentar

Om de har oppgitt den prisen over telefon så får du den til den prisen mest sannsynlig :) Har lest en lignende sak hvor en kvinne fikk en ps2 til 10 kroner pga hun fikk den prisen opplyst via telefon. De andre som bestilte til 10 kroner via websidene fikk ikke ps2 for den prisen. Stå på ditt!

Lenke til kommentar

jaaaa nå har jeg fått min prada mobil den er lekker akkurat som forventet og priser er så lite som 4.295,00 :D:cool:

 

 

det var anikken sørli som solgte telefonen til den prisen til meg, dere kan gjerne spørre etter henne hos elkjøp kundeservice. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...