Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Aldersforskjell, hva er passende?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så på bloggen din, sinteste blogg, må si at du er ganske uvitende, finn 1 pedofil mann som bryr seg om og følge med voe sin blogg, finn 1, da er du faen meg ett geni, get your facts right neste gang please...

 

Nå skjønner jeg ikke hva det har å gjøre med at du er sammen med en pedofil som utnytter deg.

Lenke til kommentar

Hva tenker dere om 17 og 26?

 

Da er han altså 29 når jeg er 20.. men jeg er utrolig vokse for alderen og det er det flere som sier til meg hele tiden, måtte ta ansvar for flere i fam min når jeg var mindre og ble voksen tidelig, alltid følt at de som er jevnaldrene med meg nå er så ''småe'' på mange måter, feks når det gjelder selvstendighet,tankegang etc...og alt mulig. Jeg skulle ønske jeg var kanskje 22, vil ikke væræ 18 eller 19 heller men hoppe rett dit, går jo selvfølgelig ikke men...Liker også og omgås de som er over 20, føler vi tenker mye likere enn de som er jevnaldrene med meg...

 

Hva tenker dere?

Null problem.

 

 

Jeg er 17 og er sammen med en på 32 og kunne ikke tenkt meg en yngre mann å vært sammen med! Vi har vært sammen et år, og jeg skal flytte inn til han til vinteren, og G L E D E R meg! Aldersforskjellen har ingenitng å si, så lenge dere er glade i hverandre.. Husk, alder er kunn et tall! :)

 

Lykke til videre i livet og stå på ditt!

 

 

 

You go girl! Stå på ditt og du vil komme langt. Alle her ute som syntes det er tragisk med over 10 års aldersforskjell har ikke vært oppi situasjonen. Hadde jeg ikke vært det selv hadde jeg kanskje forstått dem. Jeg er som sagt 19 og elsker kjæresten min, mer en noen annen.

Alder er bare et tall alle dere der ute, ro dere ned, det er ikke dere som bestemmer det.

 

Lykke til videre :)

Lenke til kommentar

Jeg er 17 og typen min er 25. Er det ille?

 

Må innrømme at jeg synes det er i det drøyeste laget, men "ille" er det ikke. Slike forhold er det ganske mange av, så det er ikke noe å tenke på. Hvis du ser gjennom tråden, så finner du eksempler som er litt drøyere, for å si det sånn.

 

Har flere kamerater som er i "forhold" med samme aldersforskjell som deg og typen. :)

 

Selv er jeg 22 år og det yngste jeg har vært på er 18 år. Synes aldersforskjellen på 4 år virker grei nok, selv om jeg muligens kunne holdt på med en 17-åring også, men ei på 16 blir litt for drøyt.

Lenke til kommentar
Gjest Hemmelig

Jeg er 15, og han er 25... Ganske stor aldersforskjell, ja. Men alder skal for faen ikke få lov til å avgjøre hvem jeg kan forelske meg i eller ikke, uansett om han er på et annet stadiet i livet. Og nei, han er over gjennomsnittet pen, og har ingen problem med å skaffe seg dame på sin alder. Vi2 bare klaffet totalt sammen. Så lenge paret har det bra sammen, så ser jeg ikke noe problem. Vi har vært sammen i 5 mnd...

 

Go ahead. shoooot me. Vær så god å være så usaklig som å kalle han pedo, dere. :)

Lenke til kommentar

Og du, snart middelaldrene herre, burde vite hva pedofili er.

 

Protip, slå opp fremmedord du ikke engang kan stave før du prøver å fornærme noen. Definisjonen på en pedofil er en person som utnytter en annen, vesentlig yngre person, som ikke har kommet i "tenke selv" alderen.

 

Det var ikke så vanskelig, var det? Ikke si meg du er en av de som kun lener seg på lovverket når du kategoriserer?

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar

Og det beviser bare at du ikke vet hva pedofili er. Bare det å kalle noen som liker noen på 17 for pedofile blir for dumt. Hvor går grensen? Folk kan se veldig unge ut i høyere alder enn det også, og med dagens trender hvor hår er ut, vel, om du absolutt skal kategorisere alle folk, så er hebefili mer riktig.

 

Og angående lovverket, det bør jeg ikke uttale meg så veldig mye om, annet enn at jeg ikke lener meg nevneverdig på det. Ellers så liker jeg ikke å kategorisere, men, reagerer når folk bruker feil begrep.

Endret av Stoddart
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er 15år like ei på 12. Vi er begge enig i at aldern ikke har så mye å si, hun er veldig moden også. Vi bryr oss heller ikke mye om baksnakking, men spesielt jeg vil sikkert får veldig mye trøbbel om vi virkelig hadde blitt ilag.

 

Så man kan vel ikke si at en ikke bryr seg i heletatt om aldersforskjell bare begge har det trivelig, siden det finnes grenser av hva dagens samfunn tåle.

Synes heller ikke at man kan lage en generell regel for hva som er akseptabelt. Når jeg er 18år er hun 15år, kjenn noen slike forhold, og det går veldig fint.

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

hei!

 

jeg er en jente på 19år som nettopp har '' truffet '' en mann på 34år på match.com

 

i begynnelsen var jeg skeptisk og svarte ikke på hans brev..selv om jeg syns han så ganske bra ut og hadde en veldig fin beskrivelse av seg selv.

 

jeg svarte tilbake og vi begynte å snakke.. vi har nå snakket i en mnd og begge begynner å like hverandre mer og mer. dette skremmer meg litt for dette er noe jeg aldri har vært borti før. jeg aner rett og slett ikke hva jeg skal gjøre? følge hjertet mitt eller '' ta til fornuften ''??? hva i helvette ville min mor ha sagt!!!! har noen av dere fått dårlig respons fra familie og venner pga aldersforskjell på kjæresten? og hvordan fortalte dere det? det er noe jeg gruer meg noe så forferdelig til å gjøre!

 

mamma jeg har truffet en mann på 34 år, som er far til en liten gutt på 8 mnd og bor 5 timer unna meg. jeg høres helt gal ut!! men alikavel så er dt noe i meg som sier at dette er noe jeg vil....noen som vil råde meg litt ?

:blush:

 



Anonymous poster hash: 07549...b4c
Lenke til kommentar

 

mamma jeg har truffet en mann på 34 år, som er far til en liten gutt på 8 mnd og bor 5 timer unna meg. jeg høres helt gal ut!! men alikavel så er dt noe i meg som sier at dette er noe jeg vil....noen som vil råde meg litt ?

:blush:

 

 

Anonymous poster hash: 07549...b4c

 

Det kunne ha vært verre. En jeg kjenner opplevde at når faren fikk treffe den utvalgte så sa faren: "Jeg hadde nå håpet at svigersønnen min skulle være yngre enn meg selv"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...