Gå til innhold

Detaljer om ambisiøst rockespill (PS3/X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har bare fått prøve GH2 et par ganger..kunne tenkt meg det, men har ikke xbox eller ps2, så. Ikke gidd å nevne Frets of Fire engang, får senebetennelse bare med tanken.

Endret av Bitex
Skrevet (endret)

Tipper vi ser en artikkel i VG, Dagbladet eller noe om "Urovekkende økning i naboklager" få dager etter dette spillet er lansert.

Tenker med gru på eventuelle nachspiel kombinert med Rock Band :sick:

Endret av Gorthaur
Skrevet

Vil tenke meg at nachspiel med Singstar går værre utover naboene siden alle roper og skriker det de klarer uten å ha et snev av sangstemme. Spesiellt i fylla.

Skrevet

Fikk prøvd GH2 for første gang nå i helgen, etter 10 min føltes det ut som en slags krampe tok 4 av de stakkars 5 fingrene mine! Fant vel raskt ut at jeg ikke eier rytme, og klarte sånn ca 50% på easy.. men på Medium kom jeg meg aldri igjennom sangen! Men morro var det den lille stunden hvor jeg traff riktig og fikk en liten følelse av at jeg faktisk 'spilte' sangen ;)

Får se om det blir no kjøp av dette eller en evt GH3

Skrevet

Herre min hatt!

The Who - Won't Get Fooled Again

Tidenes tøffeste rockelåt av tidenes tøffeste rockeband er jo med! Dette blir bare så utrolig kult! *Synge: Won't get fooled again Wooooon't get fooled agaaaaain no no". Aaaah. Jeg gleder meg balle til dette spillet. Må selvsagt flytte ut først så folka her hjemme ikke tror jeg er gal. Men men. :^^:

Skrevet

Dette kan bli helt herlig... men, det kommer vel kanskje til å koste syykt mye?

Virker forresten som om man kan lære seg å spille ekte trommer ved hjelp av dette.. :p

Skrevet

Å fy som jeg gleder meg til dette. Guitar Hero er artig som fy, men dette håper jeg topper den kaka med glans!

Gleder meg til å teste trommer.

Kjøpes om det så koster meg både skjorta og underbuksa!

Skrevet

Guitar Hero var jo greit og moro. Og ikke minst enkelt... Når det skal bli så "avansert" som dette får jeg vel bare fortsette å spille skikkelig gitar i et skikkelig band hehe

Skrevet (endret)

Trommene har kanskje like lite med ekte tromming å gjøre som gitaren i guitar hero?

Blir vel bare et par bokser man dundrer på i takt med stjernene sikkert.

En gitarist har ingenting fordel i GH hvertfall. Bortsett fra rytmesansen.

Endret av Bitex
Skrevet

Håper det kommer støtte for to basstrommer! Doble basstrommer roxzxx! 1337 yoyo osv.......

Heavy metal! Or no metal at all, whimps and posers, leave the hall! :thumbup:

Skrevet
Trommene har kanskje like lite med ekte tromming å gjøre som gitaren i guitar hero?

Blir vel bare et par bokser man dundrer på i takt med stjernene sikkert.

En gitarist har ingenting fordel i GH hvertfall. Bortsett fra rytmesansen.

8896453[/snapback]

Nåja... vil si man har litt fordel i forhold til folk som ikke spiller gitar. Kunne lett ta de vanskeligste sangene på medium og de letteste på hard fra første gangen jeg spilte, de som aldri hadde spilt gitar før måtte begynne på easy.

Så bevegelige fingre på venstrehånden er nok en fordel.

• Opprett ny...