Gå til innhold

Hvordan blir inndelingen av hallen ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe.. :p det er bare å lure det.. :p Jeg vet at crew vet det.. (siden jeg er i crew) men vi hra fått munnkurv..

 

Men jeg kan vel alltids røpe noe.. :p

 

Vent til du kommer dit. så finner du det ut... ;)

 

ellers så er det jo bare å vente til admins (espen eller claes) forteller noe i en eller annen pressemelding... ;)

Endret av zonoX
Lenke til kommentar
Lurer på hvordan hallen blir delt inn .  Messe  ,  lan  og scene?

8883268[/snapback]

 

Vel noen har laget har laget ALT for stor scene.

Pluss vi har lovet bort masse plass til Messe. Microsoft har sikkert halvparten.

Derfor må vi sette opp LAN utenfor på fotball banen. Så ta med dere Paraply og varme klær. :p

 

Fra spøk til pistol. Tror ikke det er noen som vet helt eksakt hvordan det blir. Har ikke engang sett hvordan det er inni hallen.

Venter i spenning selv. :thumbup:

Lenke til kommentar

Voldsomt så mange moroklumper jeg har tatt inn i crewet da. :!:

 

Litt svar skal jeg kunne gi, men ikke alt, nettopp fordi vi ikke er helt ferdige med oppsettet i hallen.

 

Vallhall - dvs den gulvplassen vi kan bruke vil bli delt opp i 3 deler. 2/3 vil bli benyttet av LAN delen, og 1/3 går da til scene/messe området.

 

Så fort floorplan er spikret vil den bli lagt ut på nett.

Lenke til kommentar
Hadde nesten vert digg med kunst gress også :p

8889001[/snapback]

 

Eh, nei. . . Det hadde ikke vært digg i det hele tatt.

8889367[/snapback]

det hadde jo det hvis du hadde gått barbeint. kansje litt irriterende med mange små svarte blast baller mellom tærne :p det ligger nok noen millioner ute på banen ja :p

Lenke til kommentar
Hadde nesten vert digg med kunst gress også :p

8889001[/snapback]

 

Eh, nei. . . Det hadde ikke vært digg i det hele tatt.

8889367[/snapback]

det hadde jo det hvis du hadde gått barbeint. kansje litt irriterende med mange små svarte blast baller mellom tærne :p det ligger nok noen millioner ute på banen ja :p

8889713[/snapback]

 

digg å gå barbeint på ja... men å rydde søppel av etterpå nei pluss det å ha bord som kan ødelegge gressmatta.. jeg tur det er fler mot argimenter enn i mot.. :p hehe

 

og Espen.. jeg er ikke noen morroklump.. jeg sa bare som sant var.. *angel without the nimbus*

Lenke til kommentar
Ok takk for svar.  Får vente å se da . kommer cenen i cola svingen??  svingen mot parkeringsplassen?  blir det  tre gulv eller betttong??  Hadde nesten vert digg med kunst gress også :p

8889001[/snapback]

 

Fubar sa jo at så fort floorplanen er klar, blir den lagt ut på nettet. Da er det vel ikke no vits i å mase om detaljer.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...