Gå til innhold

En dags betaling på wow?


Anbefalte innlegg

Ja?

Altså på 1 og et halvt år så har han brukt rundt 2500kr.

Og hvis du regner at det er 52 uker i året og deler det på 2 = 26 uker, som man da gjør om til helger 2døgn.

26 ganger 2 = 52 døgn har han igjennomsnitt tilgang til wow.

Så 2500 kr på så lite spilling er my :thumbdown:

 

Edit: Pluss det han brukte på både Wow og tbc så er vi oppe i godt over 3300kr!

Det er ca 1%+ av årslønna til mamma eller stefaren min det, i bare wow :p

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg gjorde d da jeg var vekke 1måned  funket fint da

8886303[/snapback]

 

Tullprat. Man får ikke effektiv spilletid uansett om man fryser kontoen eller ikke. Da kunne man fått én hel måned effektiv spilletid (altså 30 days /played) for 100 kr. hvis man bare husket på å fryse kontoen hver gang du logget av.

8886312[/snapback]

 

er ikke det jeg snakker om, snakker om at du kan spille 1 uke, så fryser du den for å f.eks dra på ferie i 3 uker, når du kommer hjem åpner du den igjen

Lenke til kommentar

jeg gjorde d da jeg var vekke 1måned  funket fint da

8886303[/snapback]

 

Tullprat. Man får ikke effektiv spilletid uansett om man fryser kontoen eller ikke. Da kunne man fått én hel måned effektiv spilletid (altså 30 days /played) for 100 kr. hvis man bare husket på å fryse kontoen hver gang du logget av.

8886312[/snapback]

 

er ikke det jeg snakker om, snakker om at du kan spille 1 uke, så fryser du den for å f.eks dra på ferie i 3 uker, når du kommer hjem åpner du den igjen

8886326[/snapback]

 

Som jeg igjen sier er tull. Betalte dager løper uansett om du har frøset kontoen eller ikke. Som sagt; hvis så ikke var tilfelle hadde det bare vært å fryse kontoen hver gang du logget av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...