Djengo^^ Skrevet 17. juni 2007 Skrevet 17. juni 2007 heisann. vurdere å børste støvet av NwN2 som jeg kjøpte når det kom ut. da var det uspillbart, buggete, laggete og virket "uferdig". det var synd, fordi jeg digger NwN og Baldurs gate spillene. Så er det patchet bra om dagen, og funker fint? djengo
karlmarx Skrevet 17. juni 2007 Skrevet 17. juni 2007 har aldri opplevd verken bugg eller lagg med NwN2. så vet ikke:)
Landeplagen Skrevet 17. juni 2007 Skrevet 17. juni 2007 uspillbart, buggete, laggete 8878581[/snapback] ...og dette har ikke noe med din maskinvare å gjøre, hmmm?
Bytex Skrevet 17. juni 2007 Skrevet 17. juni 2007 (endret) Har aldri vært hverken uspillbart, laggete eller buggete for meg heller. Jeg spilte det helt siden release (collectors edition). Fullførte det uten problemer bugmessig. Du må ha en rar PC ellernoe. Aldri prøvd multiplayer hvis det er det du snakker om. Spilt masse mods også uten trøbbel. Greit nok, når Qara blastet ivei med de værste firespellene sine kunne det hakke en smule. Men ikke værre enn det. Endret 17. juni 2007 av Bitex
Djengo^^ Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Skrevet 17. juni 2007 så dere hadde null problemer fra og med dag èn? på første versjon, upatchet?
halvorg Skrevet 17. juni 2007 Skrevet 17. juni 2007 Hadde en bug som gjorde at jeg til slutt ga opp spillet, rimelig tirrende. liten spoiler.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Når jeg gikk rundt i Crossroad Keep og så på 'venna' mine, var alle hostile mot meg, dvs. de angrep. Elanee sloss konstant med vaktene ved porten etc... Kunne ikke gå rundt i keepet for å gjøre main plot quests uten at et eller annet partymember sloss mot noen som ikke var i party, ødela hele opplevelsen for meg. De døde ikke heller, de ble bare bevistløse, så når jeg gikk ut\inn var de fullt i live (og like sinte). Har ikke orka å begynne på nytt enda, siden jeg var vel ca. 80% ferdig når det skjedde.
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 17. juni 2007 Skrevet 17. juni 2007 (endret) uspillbart, buggete, laggete 8878581[/snapback] ...og dette har ikke noe med din maskinvare å gjøre, hmmm? 8878898[/snapback] Jeg opplevde en skikkelig irriterende bug. Den dvergen man møter i begynnelsen, khelgar eller noe gikk ikke ann å kontrollere lenger. Gikk heller ikke ann å gå inn i inventoret. Noe som gjorde at jeg mista kontroll over en haug med gode items. som jeg hadde lagra i khelgar. Da slutta jeg å spille. vet ikke om de fiksa denne buggen enda. Uferdige spill er det verste jeg vet. særlig når bugs er såpass alvorlig. Endret 17. juni 2007 av Kron
<Iversen> Skrevet 17. juni 2007 Skrevet 17. juni 2007 var jo store tråder både på gamer og utviklernes forum om at det var uspillbart, hadde nyeste av hardware da nwn2 kom ut og la opp pga sinnsyk dårlig fps.
Djengo^^ Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Skrevet 17. juni 2007 latterlig... i tutorialen, der det er en Faire, skal hun mage-dama du har med i partyet vise spells for noen barn. den første summoning spellen du må kaste funker greit. men så skal du bruke enlargement-spell på han bevil, og her glimrer spillet med bugs igjen. har nok kaste den 100 ganger nå, og ikke en dritt skjer! ser bare spell-animation, men ingen enlargement. jeg har patchet det opp til nyeste versjon og. møkk.
Bytex Skrevet 17. juni 2007 Skrevet 17. juni 2007 (endret) Du vet du kan hoppe over hele tutorialen i starten? Lærer ingenting nyttig uansett annet enn å bevege deg. Start et nytt game og skip hele greia. Det er bare tull uansett. Du får samme items automatisk og går opp til lvl 2 når du starter campaign. Den er separat fra selve spillet. Den kan skippes så folk som vil prøve forskjellige chars slipper å grinde seg gjennom 1 time med tull hver gang. Endret 17. juni 2007 av Bitex
Djengo^^ Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Skrevet 17. juni 2007 stemmer nok det ja, men hvis EN spell ikke funker og det er bugs, er det nok flere videre... uansett, jeg reinstallerte, og kjører på versjon 1.00, og da var ikke buggen der. jeg kom nettopp til Fort Locke, men da jeg skulle save, sa spillet "insufficient disk space", noe som er tull, for jeg har mange, mange gigabit ledig. takk for meg nwn2, gav deg en sjanse til, men nå er det baibai djengo tråden kan stenges, er vel ikke mye vits i den lenger
Bytex Skrevet 17. juni 2007 Skrevet 17. juni 2007 Rart med det, jeg har fullført det med 2 forskjellige characters uten store problemer.
Sollid Skrevet 17. juni 2007 Skrevet 17. juni 2007 jeg spilte helt til jeg kom til NeverWinter men så begynte jeg og blande Fighter Genene mine med Warlock gener så ble det uspillbart siden jeg ikke kunne vinne noen kamper lenger.
Laserlasse Skrevet 17. juni 2007 Skrevet 17. juni 2007 Jeg hadde litt problemer med kræsj og lag i begynnelsen. La det på hyllen en stund, og tok det frem igjen nå etter siste patch. Har ikke opplevd flere kræsj nå, og det er en mer stabil framerate.
Djengo^^ Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Skrevet 17. juni 2007 ingen som har noe idè om hva det kan være som gjør at spillet tror jeg har tom harddisk?
Bytex Skrevet 17. juni 2007 Skrevet 17. juni 2007 Mulig du finner flere med ditt problem i det offisielle spillforumet. Garantert lettere å få hjelp der enn her, hvertfall. Finn websida til spillet eller utvikleren og gå inn på forumet deres og let ivei. Sånne bugs rapporteres gjerne med 20 whine-hyle-skrike tråder.
andir Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 ingen som har noe idè om hva det kan være som gjør at spillet tror jeg har tom harddisk? Hvor mye plass har du igjen på partisjonen hvor Mine Dokumenter ligger? NWN 2 oppretter en mappe der et sted, hvor lagringsfilene dine ligger. Antar at du, som mange andre, ikke har satt av så mye plass på partisjonen hvor Windows og Mine Dokumenter ligger, som antakligvis er problemet. Forøvrig er NWN 2 mye bedre nå enn ved release, helt klart, men fullstendig bug-fritt er det ikke. Dog har mye blitt fikset, og utviklerne jobber fremdeles med patcher samt en ny tilleggspakke. Selv har jeg spillt gjennom to ganger, og kan ikke huske å støte på noen minneverdige bugs.
nosync Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Uff, det spillet var det største skuffelsen jeg har noengang hatt. Jeg gledet meg i år etter år da dem utviklet den! Så SPRANG jeg ut og kjøpte spillet, installerte og satt der helt sjokert over hvor møkk det var. Ikke rart siden BioWare hadde ingenting med utviklingen å gjøre...men at de klarte å bomme så stort hadde jeg ikke trodd! UI, AI, story...tja ALT var møkk. Ikke for å snakke om det visuelle var det værste jeg har sett. NWN er jo bedre! Det hakket og hostet selvom det burde ikke gjort det. Dritt spill.
ScorpioN Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Uff, det spillet var det største skuffelsen jeg har noengang hatt. Jeg gledet meg i år etter år da dem utviklet den! Så SPRANG jeg ut og kjøpte spillet, installerte og satt der helt sjokert over hvor møkk det var. Ikke rart siden BioWare hadde ingenting med utviklingen å gjøre...men at de klarte å bomme så stort hadde jeg ikke trodd! UI, AI, story...tja ALT var møkk. Ikke for å snakke om det visuelle var det værste jeg har sett. NWN er jo bedre! Det hakket og hostet selvom det burde ikke gjort det. Dritt spill. 8886233[/snapback] Enig... aldri gledet meg mer til ett spill en dette ettersom jeg elsket bg1,2 og nmn. Jeg la det også fort på hylla akkurat som trådstarteren. Hadde også buggen med khegar.
Djengo^^ Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Skrevet 18. juni 2007 får bare håpe Dragon Age blir bra, og ikke dritt slik som nwn2. jeg kan aldri tilgi Interplay og Atari for jobben de gjorde med nwn2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå