Gå til innhold

det sjukeste spillet du har prøvd!


Anbefalte innlegg

Postal2 var bare tullete.

 

Personlig husker jeg Blade of Severance/Darkness som svært blodig i sin tid. Der kunne du hakke av armer,bein og hode. Spør du meg så er det her Age Of Conan har tatt ideen fra.

Og når DU ble skaddet fikk du mer og mer blod og kutt på kroppen. Du endte opp å se ganske fæl ut.

 

severance_1.jpg

 

Og Hexen2, der ble folka om til blodsuppe med tarmer overalt...ugg. Husker det var mye media oppstyr rundt dette spillet. Den ble også bannet fra visse land.

 

boxshot-hexen2.jpg

 

 

Begge er svært gammle da. Men jeg husker dem best når det er snakk om blod i spill.

8894293[/snapback]

in game videoer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
in game videoer?

8895821[/snapback]

 

Severance

 

Hexen 2 fant jeg ikke noe video av. Men google.com er flott. :cool:

 

Men her er litt info om den Wiki Hexen 2

Mulig du husker "Heretic" spillene? Hexen er videre spillene på dem.

 

 

Hehe, fikk lyst å installere Severance nå etter å sett på videoen....god oppvarming til Age Of Conan egentligt.

 

Jeg husker godt at AI en var nokså bra, dem blokerte slagene dine dersom du var for ensidig med angrepene.

 

Den hadde også en jævlig bra "multiplayer". Du spilte ikke selve spelet, men sloss mot hverandre i syke omgivelser. Huske jeg likte best den vi sloss i en vulkan og området ble bare mindre og mindre...haha, moro da noen ble slått ut i lavaen! :thumbup:

Endret av nosync
Lenke til kommentar

Toonstruck er vel det psykeste spill jeg har tatt i. Fylt med WACME humor, en ekte skuespiller (Lloyd etellerannet, han som er professoren i Back to the Future-filmene).

Spilte dette spillet helt vilt mye. Du kunne gjøre så mye rart, og kunne du alle løsningene uten å jukse, var du høyst sannsynlig en mentalpasient selv ;)

Lenke til kommentar

Ingen som har nevnt 'You Are Empty' enda?

Jeg vet ikke helt hvor sykt det egentlig er siden jeg ikke turte mer etter at det første genetiske eksperimentet ble hevet gjennom en dør. Så føkkings skummelt at jeg avslutta spillet, gikk opp i stua og så på Disney Channel for å roe nervene :p

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar

Sett i lys av årstall for lansering, så tror jeg aldri jeg har sett noe som rekker Commando Libya lenger enn til knehasene.

 

Det tok helt av på bonusbrettene, og den legendariske registreringen av highscore var bokstavelig talt hodeløs. Man trenger ikke høy oppløsningen og mange farger for å lage noe som er sykere enn sykt.

 

<mimre>

Må for øvrig erkjenne at jeg synes spillet var helt kanon i sin tid.

</mimre>

Lenke til kommentar
Sett i lys av årstall for lansering, så tror jeg aldri jeg har sett noe som rekker Commando Libya lenger enn til knehasene.

 

Det tok helt av på bonusbrettene, og den legendariske registreringen av highscore var bokstavelig talt hodeløs. Man trenger ikke høy oppløsningen og mange farger for å lage noe som er sykere enn sykt.

 

<mimre>

Må for øvrig erkjenne at jeg synes spillet var helt kanon i sin tid.

</mimre>

8900876[/snapback]

 

Unskyld, men " :!: ". Morsomt å se gamle spill, jeg tenker for eksempel på Doom. Jeg var ikke så veldig gammel når jeg prøvde Doom for første gang på Playstation, det så jo helt ekte ut. Fy søten så redd jeg var :D

Lenke til kommentar
Ingen som har nevnt 'You Are Empty' enda?

Jeg vet ikke helt hvor sykt det egentlig er siden jeg ikke turte mer etter at det første genetiske eksperimentet ble hevet gjennom en dør. Så føkkings skummelt at jeg avslutta spillet, gikk opp i stua og så på Disney Channel for å roe nervene :p

8898295[/snapback]

 

Hvorfor finner jeg ingen anmeldelser av spillet på gametrailers (finner bilder og ser at spillet ligger i arkivet) ?

Lenke til kommentar
Ingen som har nevnt 'You Are Empty' enda?

Jeg vet ikke helt hvor sykt det egentlig er siden jeg ikke turte mer etter at det første genetiske eksperimentet ble hevet gjennom en dør. Så føkkings skummelt at jeg avslutta spillet, gikk opp i stua og så på Disney Channel for å roe nervene :p

8898295[/snapback]

 

Hvorfor finner jeg ingen anmeldelser av spillet på gametrailers (finner bilder og ser at spillet ligger i arkivet) ?

8901086[/snapback]

 

¨Det er 16års aldersgrense, men bildene jeg finner ser ganske groteske ut :hmm:

Lenke til kommentar

You are EMPTY er talentløst, så det kan du bare skyve unna.

 

Lurer på hvor lenge vi vil få se perverse spill som manhunt og postal i kommende år. Jeg kan tenke meg det vil skape mye mer oppsikt når slike spill får grafikk på høyde med Crysis, om ikke enda bedre.

 

Manhunt 2 har blitt bannlyst fra Storbritania og har skapt debatt og aksjoner mot vold i spill verden rundt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...