Gå til innhold

Dagens PSN update 15/6-07

tidus2k4

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Endelig er dagens update her.. og for engangsskyld bra

Rampart

Joust

Time attack updaten for motorstorm,

haze trailer

the darkness story trailer

super stardust hd trailer

lair trailer

og et motorstorm intervju

2 spill og motorstorm updaten sikrer vel dette til beste update hittil på psn :)

Endret av tidus2k4
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Noen som har lastet ned time attack addon'en? ser ikke ut som den funker noe særlig sammen med min US utgave av spillet :\

8868322[/snapback]

Leste en plass at det var noe problemer, så Sony utsatte Motorstorm-oppdateringen på ubestemt tid..

EDIT: Her leste jeg det.

Endret av Dunedain
Skrevet (endret)

hmm ja.. men den er Eu butikken nå da.. så tydeligvis bør det kun gjelde US versjonen.

Mulig sony bare holdt den tilbake i usa slik at europeisk ps3 eiere skulle føle at de fikk noe først en gang også? :p

Endret av tidus2k4
Skrevet (endret)

Ja.. ser sånn ut. Time attack mode.. om patch 1.2 er ute vet jeg ikke.

Er også en video hvor de snakker om videre utvidelser til spillet.

Endret av tidus2k4
Skrevet

Jo, men jeg bare lurte litt siden folka i klanen sa det ikke hadde kommet noe nytt :tease: (de hadde tydeligvis ikke skjekket på en stund da)

Skrevet

Jeg vet ikke om folk har fått det med seg, men det står under updaten til Motorstorm, at du bør starte opp spillet og laste ned alle oppdateringer der, FØR du laster ned og legger inn Time Trial-oppdateringen.

Just in case lizzzxzxzxzxom!11!1 (Bowwowwow)

Skrevet (endret)

Får ikke starta opp MS :realmad:(gjorde motasatt av det over) Hva gjør jeg nå? Går det ann å slette den Time Trial-oppdateringen og legge den inn på nytt?

Endret av Dizzaton
Skrevet
Jeg vet ikke om folk har fått det med seg, men det står under updaten til Motorstorm, at du bør starte opp spillet og laste ned alle oppdateringer der, FØR du laster ned og legger inn Time Trial-oppdateringen.

Just in case lizzzxzxzxzxom!11!1 (Bowwowwow)

8868635[/snapback]

Hmm.. Fikk ikke med meg det der :p

Fant bare plutselig en motorstorm update på PStore.

Og nå funker ikke Motorstorm lenger :) fun

Skrevet

Akkurat sånne ting har jeg lurt på lenge, altså skjer det en feil med oppdateringen som noen har opplevd nå så er du jo egentlig rimelig fucked. Eller man kan vel gå innpå harddisken og slette Motorstorm dataen men.

Skrevet

Hm, etter å ha lastet ned updaten (timeattack til Motorstorm) på PS store og satt i Motorstorm, så blir skjermen helt svart. Startet maskinen på nytt for å se om det hjalp, men akkurat det samme skjer. Lurer på hva som fucker dette til. Hva gjorde firmware 1.81?

Skrevet

Men er det noen som vet om det er mulig å få sletta den oppdateringen? Finner den ikke på XMB :hm: Dette vil jo si at jeg aldri vil kunne spille MS igjen! :wallbash:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...