thehook2 Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Lurer på om det er noen som vet hvilket spill, om noe, som vises på skjermen under? Er opprinnelig en reklame for pc-skjermer, men ser ut som et interresant spill.
DemoniZer Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Jeg har sett og spilt en god del sci-fi og jeg har ikke sett det der før. Tror det er et bilde eller noe de har laget.
hebbe_lille Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Lurer på om det er noen som vet hvilket spill, om noe, som vises på skjermen under? Er opprinnelig en reklame for pc-skjermer, men ser ut som et interresant spill. 8865672[/snapback] Så d r ikke en av spillene i X-serien? f.eks X3?? El kanskje Galactic Civilizations 2?, som egentlig r et strategispill, men når man går te krig mot andre, så vises slagmarken(verdensrommet) i full 3D.. Men har egentlig ikke peil
thehook2 Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Skrevet 15. juni 2007 Jeg har sett og spilt en god del sci-fi og jeg har ikke sett det der før. Tror det er et bilde eller noe de har laget. 8865695[/snapback] Kan fullt være mulig det. Har spilt og sett en del selv, men ikke vært borti dette. Kjekt å vite om det hadde eksistert? Så d r ikke en av spillene i X-serien? f.eks X3?? El kanskje Galactic Civilizations 2?, som egentlig r et strategispill, men når man går te krig mot andre, så vises slagmarken(verdensrommet) i full 3D.. Men har egentlig ikke peil wink.gif Har vært borti X-serien, ligner men er nok ikke den desverre. Men er bra grafikk på den også
MaxP2P Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Jeg vil nok tro at det der er bare noe som er en render. Men om det faktisk er et spill, så vil jeg nok tro at det er EVE. Hvis du er på jakt etter et utrolig bra sci-fi / space / romskip spill, så er EVE tingen.
PinneVed Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 (endret) Det er ikke EvE, det kan jeg si med sikkerhet. Det er ingen skip i EvE som ser sånn ut, og eksplosjonene i bakgrunnen stemmer ikke. Edit: Kan det være freelancer(lenge siden jeg har prøvd det)? Endret 15. juni 2007 av PinneVed
Kent Touch This Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Battlestar Galactica eller hva det heter muligens?
Whoopy Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 (endret) Første jeg tenkte var noe med han Fox duden...siden det ligna litt på den ene banen som er i Super Smash, men jeg veit egentlig ikke Endret 15. juni 2007 av Whoopy
Kharan Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Kjenner ikke igjen spillet. Ser ut som å være et slags carrier-skip med noen skvadroner med mindre skip i eskorteposisjon. Minner mest om et renderet bilde enn noe in-game screenshot. Kan ihvertfall si hva det IKKE er: EVE, Homeworld-serien, Freelancer, Star Wolves-serien, Darkstar One, Elite-serien m. fl.
DemoniZer Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Jeg sier det igjen, tror ikke dette er et spill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå