Big_boy_is_back Skrevet 4. januar 2003 Skrevet 4. januar 2003 Har altid trod jeg snakker med hankjønn, men man kan aldri vite
SnowDOG_ Skrevet 4. januar 2003 Skrevet 4. januar 2003 Er det en som har vært bannet som er kommet tilbake?
Big_boy_is_back Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Skrevet 9. januar 2003 DET JEG MENER ER AT ALLE JEG CHATTER MEG OG SKRIVER SVAR TIL ER GUTTER. DET VAR DET JEG MENTE. OGSÅ SA JEG AT MEN KAN ALDRI HVITE VIS EN ER GUTT ELLER JENTE
Lch Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Værsåsnill: Ikke caps, ikke bruk tusen '!'/'?' og prøv å ordlegg deg slik at det er mulig å forstå hva i helskotten du babler om.
letmein Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Big_boy_is_back ta en titt her.. begynnelsen passer litt i denne sammenheng.
Big_boy_is_back Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Skrevet 10. januar 2003 Sorry Da!! Jeg hadde det på uten mening!! J skal slutte
rks Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Har du noe spesielt på hjertet, hva med å utdype litt? Ikke lett å forstå slik som du har formulert dette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå