Gå til innhold

Forza 2 Tråden. Spørsmål og svar![Oppdatert 17.06]


Pixi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg treffer lvl 35 om ca 11.000 CR og har i den sammenheng et par spørsmål

 

er det mulig å få mer enn 50% rabatt på biler i den aktuelle regionen?

 

dette kan jeg svare på selv nå: nei

 

dersom man bytter region (koster 100.000 CR) vil da lvl kravet resette seg, eller krever det like mye som det ville gjordt om jeg ikke bytta region?

 

dette lurer jeg fremdeles på

8889240[/snapback]

8946690[/snapback]

 

Har gjort ferdig karriere modus (i Europa) og så da at det fortsatt var biler i Asia og USA som var låst. Kjøpte først alle biler i Europa og svitsjet til USA. Da ble alle biler tilgjengelige der. Kjøpte alle og svitsjet til Asia. Nå kostet det 500.000 å gå til ny region.

 

Du beholder alle rabatter når du svitsjer, men det er mulig at grunnprisene er billigere i den regionen du befinner deg i.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg har et lite spørsmål vedr. auction house; er det noen mulighet for å sette hva man maks er villig til å by, eller må man gå litt og litt opp? Isåfall er auction house utrolig waste her.

Lenke til kommentar
Jeg har et lite spørsmål vedr. auction house; er det noen mulighet for å sette hva man maks er villig til å by, eller må man gå litt og litt opp? Isåfall er auction house utrolig waste her.

9273054[/snapback]

nei ikke enda, bare litt og litt, veldig irriterende for meg også... burde være sånn maxbud...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet+212343

liten bump her.

 

Jeg og en kamerat har hvert vårt eksemplar av forza 2, og planlegger en system link kveld snart. det vi lurer på er om det går an å kjøre splitscreen i system link på forza 2? altså 4 spillere fordelt på 2 konsoller/tv'er?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Holder på å legge på vinyler på bilen min. Men har et problem, jeg har vinyl på begge sider av bilen som er grå og tenkte å ha hvit skrift på dem, når jeg flytter et bokstav som er hvitt over til vinylen som er grå blir skriften som egentlig er hvitt litt grå. (sånn grå tone) Noen som vet hvordan jeg beholder hvit fargen på bokstavene?

 

Holder på med et prosjekt og jeg SKAL ha grå og hvit, ikke noe annen farger på vinylene :)

Endret av Skrufgreen
Lenke til kommentar
Min Chevrolet Lingenfelter Corvette 2002 har et problem. Den akselerer så mye at TSC er aktivert hele tiden, og den overstyrer fælt når jeg kjører i over 200 km/t. Er det noen som har noen tips om hva jeg kan justere på for å fikse på dette?

9587738[/snapback]

 

Den bilen der er bortimot ubrukelig spør du meg ;) Kanskje den kjappeste bilen i spillet, men er jo umulig å styren den uansett hva man gjør.

Lenke til kommentar
Holder på å legge på vinyler på bilen min. Men har et problem, jeg har vinyl på begge sider av bilen som er grå og tenkte å ha hvit skrift på dem, når jeg flytter et bokstav som er hvitt over til vinylen som er grå blir skriften som egentlig er hvitt litt grå. (sånn grå tone) Noen som vet hvordan jeg beholder hvit fargen på bokstavene?

 

Holder på med et prosjekt og jeg SKAL ha grå og hvit, ikke noe annen farger på vinylene :)

9596698[/snapback]

 

 

EDIT: Det er sikkert lyset som gjør at hvit fargen blir mørkere. Skal ha dem på side skjørtene så det er sikkert derfor..

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+212343

det går nok ikke an på splitscreen dessverre, bare på systemlink. (hvis ikke jeg har oversett det sjøl)jeg og brodern linka i jula, og det var kjempekult! med jevne biler, så fikk vi faktisk til tider litt å bryne oss på mot cpu også:) kult å velge litt svakere biler enn cpu, gjerne med stock tuning!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+212343
Poff! La det bli liv i en død tråd!

 

Når man spiller split-screen, er det mulig at både 1- og 2-player spiller med bilene fra career-garasjen?

Lurer på det samme selv. Det gikk vel på forza 1 om jeg husker riktig.

 

så vidt jeg har skjønt så må spiller nr to logge inn med egen profil som har egen career garasje. Kan hende det er en annen løsning, men jeg har rett og slett en "gjestekonto" på box'n, der jeg har spilt career en gang til, dermed egne biler.

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...