Gå til innhold

:LØST: Er min helt ny WD MyBook ødelakt?


Anbefalte innlegg

etter 2 år med venting fra ppt tjenesten og hjelpemidelsentalen fikk jeg ENDELIG hjelp med bærbar pc.. så jeg kjøpte like god DENNE også.. det som er det store problemet er at vær gang jeg skal legge noe på den eller hente data fra den så henger den seg opp, og bare står å loader konstant til jeg har rykka ut kontakta

 

får også opp denne teite melinga på uansett pc jeg tester den på post-118205-1181840006_thumb.jpg

 

 

hva kan være galt? den er ikke en uke gammel en gang.. har egentlig ikke brukt den så mye heller, det var en kakk på pappesken den var i (POSTEN :wallbash::realmad:) men ikke noe transport skade lapp-- så jeg vet ikke

Endret av On1Musha
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøv disken på en annen pc om du har mulighet til dette, hvis du har samme problem der vil jeg anta at det bare er å sende den tilbake til stedet der du kjøpte den. Skulle ikke være noe problem :)

8887606[/snapback]

 

 

har testa den på 3 pcer.. samme feilen VÆR gang... ringte psdata.no support i dag og jeg skulle bare sende den inn og jeg skulle få NY:D han på andre siden av tlfrøret sa at det måtte være en feil med den! LØST:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...