Gå til innhold

De kjipeste levlene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1-10 med druid. Definitvt det mest deprimerende jeg har gjort!

Aldri har jeg hatt så lyst til å slutte en char. 10-20 er greit, men kjedelig.

Samme med hunter 1-10 :wee:

8864627[/snapback]

 

Jeg syntes 1-20 druid er ganske tungt. 1-10 sier seg selv, 10-20 er Maul opphøyd i 1.203.123.151 ;)

Fra 20 av er det nok den gøyeste klassen, i konkurranse med hunter (1 time "in combat" i strekk, anyone?), for min del.

Lenke til kommentar
1-10 med druid. Definitvt det mest deprimerende jeg har gjort!

Aldri har jeg hatt så lyst til å slutte en char. 10-20 er greit, men kjedelig.

Samme med hunter 1-10 :wee:

8864627[/snapback]

 

Jeg syntes 1-20 druid er ganske tungt. 1-10 sier seg selv, 10-20 er Maul opphøyd i 1.203.123.151 ;)

Fra 20 av er det nok den gøyeste klassen, i konkurranse med hunter (1 time "in combat" i strekk, anyone?), for min del.

8864663[/snapback]

Ja, men druid spesielt er deprimerende 1-10 :wee:

Lenke til kommentar
Er så sjukt enig i at priest er vanskelig ifra 10-20..

Darkshore suxx.

 

Noen tips til en wand for en lvl 15 nystarta priest :blush: ?

 

Edit: Leif...

8862803[/snapback]

 

enchanters kan lage en lvl 13 wand som er overlegen alt fram til lvl 21, det er veldig verd det!

8864581[/snapback]

 

Veit hvilken du snakker om. Har faktisk en bedre, så tar vare på den til det dukker opp noe bedre:) Thanks y'all.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke guild, og på en fullstendig talentløs RP-server, så synes jeg ærlig talt ikke det er så artig med level 70.

Under leveling, så har jeg hatt pause rundt 35-45 på alle tre characters jeg har til level 60. Nå har jeg startet en warlock som skal til minst 35 for professions, så får vi se hvordan det går.

Lenke til kommentar

Stiller meg bak dere som sier at hunter og druid er surt mellom 1 - 10.

For meg er nok dem de tregeste og kjedligste klassene, av dem som er spilt opp til 40+.

Druid blir jo ikke artig før man får bear form.

Men den virkelige oppturen kommer på 20, da man får seg cat form. :)

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg levlene fra førti til noen og femti er ekstremt kjedelig. Det er akkurat som om du treffer en mur, og at leveling plutselig går mye saktere. Kan ha noe å gjøre med at jeg synes det er vanskeligere å skaffe gode grupper til instancer etter at man er ferdig med SM.

 

Ellers må jeg si at å levle opp i taurens startområder er helt utrolig kjedelig. Har prøvd mange ganger med druid, shaman og warrior der, men har aldri kommet lengre enn til lvl 8... Det er akkurat som om området suger all glede ut at meg.

Lenke til kommentar
40-52.... tar evig lang tid :S synes 1-40 er koselig og 52-70 er som å løpe nedover bakke :Dlvla fra 52 - 60 på en dag spilling med roguen min :p

8858404[/snapback]

 

BS!!

 

Syns de beste lvl'ene er 44 (Zul'Farrak) til 52-54 (ST). Dritmorsomme instancer. Lvl'ene fra 56-60 var de verste (før TBC). Evig grinding i Silithus. Var ferdig med alle questene der i 58, så da var det grinding til 60 -.-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...