Gå til innhold

Gossip Girl - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Noen som vet når sesongboksen kommer ut i Norge? tenker på sesong 2.

 

Sesongen må bli ferdig først. Så langt er det oppført 22 episoder i sesong 2. Håper det kommer flere da. Neste episode som er episode 18, kommer på tv i USA 16 mars.

 

Her kan du se episodene.

 

Scroll helt ned ;p)

Lenke til kommentar

Må si at denne serien gjør akkurat det samme med meg som The OC gjorde. Jeg ser at man nærmer seg en happy ending, men produsenten klarer å voldta det hver jævla gang, noe som er grunnen til at jeg fortsetter å se på, i håp om happy endings.

 

Har dog bare sett sesong 1 så langt og holder på og skaffe det som er av sesong 2 nå.

Endret av Lightningwolf
Lenke til kommentar
Jeg er komfortabel nok med min egen seksualitet til å kunne se på det - og ja, jeg er gutt :)

Ja, ser på "Ugly Betty" osv. selv, da. Jeg er 100% sikker på min seksualitet, og har sett flere episoder av denne serien, og jeg liker den. Jeg spurte bare for å se hvor "utbredt" den tanken var.

 

Har ikke sett mer enn fem episoder av sesong 1... Får se og ta igjen TVNorge snart.

Lenke til kommentar
OK, må bare spørre: Noen menn/gutter som ser på dette? Jeg bare lurer. Spør fordi de fleste i klassen mener at det er en serie for chicks only.

Hører den mye sjæl, men ser ikke hva som er "gayt" med å se på pene damer i en drit fet serie :)

 

Støtter den mr GnoM. Hehe. Greit og ha noe og diskutere på skolen også :p

Lenke til kommentar
OK, må bare spørre: Noen menn/gutter som ser på dette? Jeg bare lurer. Spør fordi de fleste i klassen mener at det er en serie for chicks only.

 

Har sett alle episodene, og digger det. De som ser på det som en " chick " serie har nok ikke sett det selv, pluss at navnet i seg selv er jo jentete :p

Lenke til kommentar
Liten spoiler på sesong 2 episode 20 for dere som ikke har sett den

 

 

Hva i all verden gjør Nate med Blair nå da? Bah :roll:

 

Spoiler:

 

Blææh, så enig! Å hva er det Chuck(theman) og Vanessa driver på med da ( ikke at det gjør noe, alle ska få ) - hehe! Gleder meg til å se hva de kommer til å gjøre med penga til Yale.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...