Gå til innhold

Gears of War update 14. juni - nye achievements


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, Snipern er Longshoten så det er ikke den som blir mere effektiv. Lancer er den burst assaulten som skyter tre og tre skudd om gangen. Sjeldent den blir brukt uansett.

:!:

 

Lancer er maskingeværet.... du vet ... det som kommer i tillegg til motorsaga? ;)

8860537[/snapback]

 

Ok da, så tok jeg litt feil. Men det var ihvertfall ikke snipern. :tease:

Lenke til kommentar
Nei, Snipern er Longshoten så det er ikke den som blir mere effektiv. Lancer er den burst assaulten som skyter tre og tre skudd om gangen. Sjeldent den blir brukt uansett.

Lancer er maskingeværet.... du vet ... det som kommer i tillegg til motorsaga? ;)

8860537[/snapback]

Godt råd: Ser du hosten med lancer'n, RUN! Makan til oppgradering av skadene lancern gir skal man lete lenge etter! Jeg ble downa av 4 skudd (ikke active) i natt av ScanXs som var host. Helt umulig å spille slik, men jeg blir vel vant til det.

 

Cover systemet er nå blitt utrolig mye bedre! Man ser det godt i tette baner som Canals, Escelation og Clocktower hvis man må komme seg raskt unna fienden. Her har EPIC truffet perfekt :thumbup:

 

En ting jeg kom til å tenke på: Lancer'n er blitt utrolig mye mer skadelig... Gjelder dette også i SP?

Lenke til kommentar
Godt råd: Ser du hosten med lancer'n, RUN! Makan til oppgradering av skadene lancern gir skal man lete lenge etter! Jeg ble downa av 4 skudd (ikke active) i natt av ScanXs som var host. Helt umulig å spille slik, men jeg blir vel vant til det.

Det vil jeg si skuffer meg hvis du ikke bare overdriver :(

Jeg digget det som det var når det kom ut, i at man tålte mye og var en skikkelig badass :p

Cover systemet er nå blitt utrolig mye bedre! Man ser det godt i tette baner som Canals, Escelation og Clocktower hvis man må komme seg raskt unna fienden. Her har EPIC truffet perfekt :thumbup:

Jeg synes det fungerte perfekt jeg, bare n00bs som klagde på det i mine øyne.

En ting jeg kom til å tenke på: Lancer'n er blitt utrolig mye mer skadelig... Gjelder dette også i SP?

Sikkert :p Da blir det lettere på Insane... lucky arse!

Lenke til kommentar
Jeg synes det fungerte perfekt jeg, bare n00bs som klagde på det i mine øyne.

Det var jo helt idiotisk da den kom i den forrige oppdateringa da! Da var det nesten umulig og komme seg rundt hjørner, men vi ble vel alle vant med det, så nå i det siste har det ikke vært noe jeg har tenkt over... Du må bare glede deg Lakus!

 

Jeg vil ikke si at jeg overdriver når jeg sier at Lancer'n kanskje kan bli det nye super våpenet fremover. En ting er ihverfall helt sikkert; det å løpe mot en lancer, er det dummeste du kan gjøre :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...