Gå til innhold

Gears of War update 14. juni - nye achievements


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er achievement details kommet:

 

"THIS! IS! ANNEX!" Complete 100 multiplayer matches of 3+ rounds in Annex and capture 3 objectives in each match 40

 

"Inconceivable!" Win 20 rounds of multiplayer matches in Annex by fewer than 5 points 30

 

"Nub Pwn3r" Win 20 rounds of multiplayer matches in Annex by shutting out the opposing team 30

 

"You Down With E.P.I.C?" Win a multiplayer match of 3+ rounds in any game type on 6 different downloadable maps 30

 

"Green Thumb" Win 20 multiplayer matches of 3+ rounds in any game type on the Garden multiplayer map 30

 

"Mind the Gap" Win 20 multiplayer matches of 3+ rounds in any game type on the Subway multiplayer map 30

 

"All That Juice" Win 20 multiplayer matches of 3+ rounds in any game type on the Process multiplayer map 30

 

"Purdy Mouth" Win 20 multiplayer matches of 3+ rounds in any game type on the Bullet Marsh multiplayer map 30

 

 

 

THIS! IS! ANNEX! :D

Lenke til kommentar
Very good new Indeed!

Eneste er at Xboxen min er ødelagt  :mad:  :mad:  :mad:

 

Gastaa skal hoste nå snart anolop, hvis du sjekker www.teamchrissj.net

8859354[/snapback]

Du skulle ha sendt inn xbox'n din da den ble ødelagt med en gang Lakus :!:

 

Det kan godt hende at Gastaa skal hoste, men jeg skal ut å jobbe på gården :blush: Vi seees kanskje i kveld da...

Lenke til kommentar
Betyr ikke dette at sniperen blir enda mere effektiv??

 

*Tweaked up the amount of damage done by the Lancer Assault Rifle in multiplayer

 

I såfall blir jeg irritert...

8860409[/snapback]

Nei, Snipern er Longshoten så det er ikke den som blir mere effektiv. Lancer er den burst assaulten som skyter tre og tre skudd om gangen. Sjeldent den blir brukt uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...