Gå til innhold

Liker du maiskorn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kokt eller grillet maiskolbe med smør og salt er snacks :) Det samme er potetterninger og mais og litt løk grillet sammen med smør og salt i en liten aluminiumsfolie-pose. Godt til kjøtt.

Skrevet
Denne tråden eier, haha.

Mais er digg ja. Bare greit å ha en tannpirker klar hvis man spiser rett fra kolben :p

8852994[/snapback]

Jeg vet. Det alltid like irriterende å ikke ha tannpirker når det sitter mais mellom tenna.

Skrevet

Jeg synes ikke maiskorn er noe særlig. Men dersom de spises fra en nygrillet kolbe med smør og salt er det veldig godt.

Skrevet (endret)
Denne tråden eier, haha.

Mais er digg ja. Bare greit å ha en tannpirker klar hvis man spiser rett fra kolben :p

8852994[/snapback]

Jepp, tannpirker er bra og ha til mais spising. xD

Endret av atotlole
Skrevet (endret)

Når jeg tenker meg om, så begynner det å bli en god stund siden jeg sist spiste det.

I morgen blir det maiskolber til middag. Som du kan lese om på Matportalen.no,

så har for øvrig mais andre bruksområder enn bare kolber og popkorn.

Endret av Kadmium
Skrevet
:dribble: grilla mais med smør og salt er über-digg. Pleier alltid å ha det når vi "griller'n" med grillmat:P

8852223[/snapback]

Nam :dribble:

Ellers så passer mais godt i salat, på pizza og som en del av grønnsaksblandingen som er tilbehøret til middag. Er ikke så begeistret for popkorn, men det går ned. Særlig ferdigpopkorn som man kjøper på kino i USA.

Skrevet
:dribble: grilla mais med smør og salt er über-digg. Pleier alltid å ha det når vi "griller'n" med grillmat:P

8852223[/snapback]

Nam :dribble:

Ellers så passer mais godt i salat, på pizza og som en del av grønnsaksblandingen som er tilbehøret til middag. Er ikke så begeistret for popkorn, men det går ned. Særlig ferdigpopkorn som man kjøper på kino i USA.

8856624[/snapback]

Aldrig smakt Amerikansk popcorn, men det høres digg ut :p

Skrevet
Er det noe mais ikke funker med? :p Bruker det med poteter,ostesmørbrød,pølser,salat,alt tacoaktig og burgere!

8862001[/snapback]

I teorien så passer all mat samme. Våre preferanser er forskjellige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...