Carnifex Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Alt jeg kan si er WOW.. Dette kan bli veldig interessant.
Phreak^ Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 (endret) Syntes ikke dette så veldig spesielt ut, dette er vel ikke akkurat noe grafisk gjennombrudd? Han sier det skal være lettere for spilldesignere å endre teksturer, men grafisk sett så har det vel ikke skjedd stort, har sett spill som er like pene som dette, om ikke penere... Kan godt hende jeg har misset poenget, har ikke fulgt med på utviklingen av denne motoren. Endret 12. juni 2007 av Phreak^
tankbug Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 (endret) Tviler på at det de viste frem her var potensialet til spillmotoren, carmack sier på slutten av det var noe de kastet sammen på 10 dager, og det er jo ganske imponerende. Jeg har ikke satt meg inn i denne nye teknologien, men jeg gjetter at denne nye motoren gjør det lettere/raskere for utviklere å lage ting så lekkert de vil. edit:typo Endret 12. juni 2007 av tankbug
Zappy Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Vel, om de ikke viser noe som er imponerende, så er det vel ikke så imponerende...? Merkelig med det, men det må jo faktisk overgå det beste (crysis) for å imponere.
MrUrge Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Tror nok du må ha litt av en pc for å kjøre sånne spill!
Averon Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 (endret) Imponerende. Endret 13. juni 2007 av _Astron_
Tordenflesk Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 (endret) Ikke videre imponert nei. Jeg lastet ned hele keynote'n til Jobs, og det så rett og slett ut som Doom3 i dagslys. Positivt at det satses på Mac, men bortsett fra det var dette en ikke-nyhet. Endret 14. juni 2007 av Tordenflesk
Anbefalte innlegg