Gå til innhold

1680 x 1050 i Battlefield2 ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann! Er ingen sak, Bare skriv dette etter target i shortcut til Battlefield 2

 

+menu 1 +fullscreen 1 +szx 1680 +szy 1050

 

dvs at den skal se noe sånn som dette ut:

 

"C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1680 +szy 1050

 

 

Håper det funker, er bitch å spille i Elkjøp-mode :p

Lenke til kommentar

Det har fungert på begge mine stasjonære med wideskjermer og på min laptop. Prøv å legge inn nyeste drivere til skjermkort, gå inn i spillet og sett all grafikk på det den skal være. Gå så ut og legg til commandoen bak target og start spillet uten å røre options menyen. Er faktisk ikke sikker på om det gjør noe men ville tippe det. Lett måte å se om du har hatt suksess på med en gang for utrente øyne er å velge f.eks Special Forces og sikte med geværet. Da vil du se kikkertsikte som en helt rund sirkel dersom det fungerte.

Lenke til kommentar

Jeg trenger vell neppe nevne at det må skrives dødelig nøyaktig slik. En eneste slurv med en mellomrom ødelegger det fannt jeg ut.

Legger ut min target en gang til, hvis man installerer helt by default vil den se ut slik:

 

"C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1280 +szy 768

 

Så ctrl+c & ctrl+v og prøv igjen soldat! :p

Lenke til kommentar

jeg fikk det til, takk gordon ;)

 

 

 

det har noen side-effects though, hovedmenyen og stats menyen forblir i 1024x768 størrelse...

 

 

 

ikke noe stort problem, men jeg skal prøve å sette 1280x1024 i options nå, også enable hacken. da blir det iværtfall ikke seende så ille ut.

 

EDIT, da var det fikset :thumbup:

 

Men det er merkelig at EA sine spill(med noen få unntak) offisielt bare støtter bittesmå 4:3 oppløsninger. Hva er det de vil oppnå med det? merkelig.

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar
Men det er merkelig at EA sine spill(med noen få unntak) offisielt bare støtter bittesmå 4:3 oppløsninger. Hva er det de vil oppnå med det? merkelig.

8848087[/snapback]

Tror ikke det er noe spesielt med EA sine spill, men heller noe med BF serien.

De har ivhertfall lagt til 5:4 format i nyere patcher. :)

(1280x1024)

Lenke til kommentar

Noe er viktig å huske på her.....

 

Det er meget tvilsomt at du får noe særlig "større" bilde av å bruke denne metoden.

Jeg sjekket dette på sist LAN, og jeg kunne helt ærlig nesten ikke se forskjell.

 

Jeg tenker da selfvølgelig på om du har bredere synsfelt altså!

 

Noe som derimot er meget viktig er at du får kjørt spillet i native oppløsning for skjermen, som ellers kunne ha fått et litt kornete bilde...

 

Selv kjører jeg på 1920 X 1200 og er veldig fornøyd med det :love:

 

Det er liten tvil om at BF 2 gjør seg best på høy oppløsning og med mye AA/AF

 

Dere kan jo sjekke ut noen av mine BF2 wallpapers i galleriet mitt ?

 

normal_wp07.jpg

 

På tide å oppgradere pc'n gutter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...