Gå til innhold

Hendelser med dine dyr!


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Det ene marsvinet mitt, Hector, rotten fra verdensrommet, tok en gang en perfekt backflip ut av badekaret da jeg prøvde å bade han. Sykt hvor høyt et marsvin kan hoppe om det bare går inn for det.

 

Hector er desverre død nå.

9119185[/snapback]

 

Landinga ble ikke så bra alså?

 

Neida.. hunden min ser ofte på tv, og hver gang en hund viser seg, legger han hodet på skakke og setter seg for å ule.

Favorittprogrammene hans er naturprogrammer, Lars Monsen, Lassie og Rex.

En gang var det hester på tven, og han satte seg ned og fulgte med på disse merklige skapningene. De gikk "ut av bildet" og hunden ble forvirret. Hvor ble de av? Så han gikk bak tven og begynte og lete og snuse.

 

Morsom hund :)

Lenke til kommentar

Katta vår heter Lilo og er 2 år. Av rasen britisk korthår, og har cremeblå pels.

 

Da hun var et par måneder gammel lå hun i sofaen og så på tv. Jeg ville leke, så jeg skrapte neglene mot sofaen. Da blei katta så livrett at hu reiste seg opp og hoppa mot nærmeste utgang, men hu trodde jo selvsagt at vinduet ikke var et vindu, men en åpning i veggen, så hu gikk rett i ruta. Hun rista bare litt forvirret på hodet og lot som om det ikke hadde skjedd.

 

En annen gang prøvde hun å fange en mygg som fløy rundt ved pcen, og klarte ved et uhell å hoppe med trynet rett i printern, og resten av dagen famlet hun rundt med en stor pupill og en liten. :p

 

Vi har nettopp fått hamster, og hu er jo så nyskjerrig, for siden hu flytta inn hos oss har hu ikke sett annet enn mennesker, Unntatt en gang hu hadde løpetid og gikk bort til en katt som var villig, men som tydelig ville ha det på den sadomascokistiske måten, slik at jeg jagde den vekk.

Lilo er jo styrtlig interessert i det hamsterdyret, og sitter uttafor buret hele dagen. Når hamsteret viser seg prøver katta å presser snuten inn mellom sprinklene for å snuse litt, men når jeg tar hamsteret ut til henne blir hun redd. :p

 

Jeg bare elsker den katten! :love:

Lenke til kommentar

Gamlehunden Tinka kom seg ut av huset ved at noen åpnet døren, da vi fyrte opp nyttårsraketter. Hun var alltid helt vill etter dem. :p

 

Så løp hun og skulle ta raketten rett før den for til værs. Pappa dro henne tilbake, men hun fikk svidd av seg noen av følehårene på leppen.

 

Kunne vært alvorlig, men det var morsomt og. :)

Lenke til kommentar

Litt tragikomisk på plenen; Hunden og sønn på 5 år elsker å leke sammen, helst når vi sparker fotball og hunden har sin egen ball i munnen og løper etter fotballen.

 

Jeg sparker ballen mot guttungen og hunden (en han-Schäfer) i full fart etter, men sklir på vått gress og tar nesten en perfekt sklitakling på gutten. Armer, ben og labber i et utrolig kaos..... :!:

 

Den som hadde hatt fotoapparatet da. :mad:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Et par dokumenterte hendelser fra vår katt.

 

1. Skal kun drikke av glass.

 

2. Katten i bøllehumør gikk i veska til dama og gravde frem en tampong som hun sprang rundt med.

 

3. Fin gulvlampe med papirlignende trekk

 

4. Katten gikk amokk på gulvlampa når vi ikke var i stua, og når vi kom inn satt den der uskyldig som om ingenting var skjedd.

post-76707-1188342732_thumb.jpg

post-76707-1188342833_thumb.jpg

post-76707-1188342952_thumb.jpg

post-76707-1188343024_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...