Gå til innhold

Halo - Master Chief sitt ansikt avslørt?

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke, jeg leste bare at denne videoen visstnok inneholdt noe som er Master Chief sitt ansikt.

Mer enn det ville jeg ikke lese.

Men siden fungerer, den er bare veldig treig.

Gjest Slettet+981234789
Skrevet
Funker ikke her. Men er det den refleksjonen fra Announcement-traileren det er snakk om?

8836299[/snapback]

nei det er innefor hjelmen, skjønner hvorfor han bruker hjelm...

Skrevet (endret)

Så det ikke før litt på slutten :!: Interessant funn gitt :yes:

(Ettersom jeg ikke avslører noe, så putter jeg det ikke i spoiler. Aight?)

Endret av Amored
Skrevet

Klarte ikke og holde meg....

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Noen som så den store streken på høyesiden?

Noe sier meg det kan være samme arret som det snakkes om at man kan se i visiret han i ett annet klipp, ligner ihvertfall.

Skrevet

Før jeg trykker på spoiler-knappen: Får man vite noe om historien i spillet, eller får man bare se ansiktet? Er det fra en scene i spillet eller fra en reklame?

Skrevet

Det jeg har linket til er til en person som har klart og komme seg "under visiret" i Halo 3 Betaen, altså Halo 3 Beta gameplay film som viser en som ser inn/gjennom visiret.

Det man ser under der kan sammenlignes med ett bilde fra en reklamevideo som er lett og få tak i ved å søke på Google etter "Master Chief Face"

Jeg vil ikke linke til både bildet og videoen i samme tråd, siden da kan ingen skylde på meg hvis de mener jeg har ødelagt spillet for dem, no matter what ^^

Gjest Slettet+981234789
Skrevet
Før jeg trykker på spoiler-knappen: Får man vite noe om historien i spillet, eller får man bare se ansiktet? Er det fra en scene i spillet eller fra en reklame?

8836602[/snapback]

Det fra MP beta, barre noen som tar kameraet igjennom visiret...

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

men hvorfor har de modelert ansiktet hans under visiret? ser ikke noe annet poeng at de vill at noen skulle prøve på dette...

hvis vi får se ansiktet hans i Halo 3 så trenger det jo ikke å være under der hele tidene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...