Gå til innhold

B&H Photo - leveringstid/toll


Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med B&H Photo, tenker spesielt på leveringstid ol.

Har nemlig bestillt et Tokina 12-24 objektiv der (siden ikke jeg fant noen i Norge med det på lager) og hadde håpet å få det med på ferie fra midten av neste uke.

 

Så de skrev 3-5 dager på den fraktmetoden jeg valgte (UPS), men er redd for at tollvesenet kanskje beholder det i 6 år før de sender det videre...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men leverer de på døren?

Det er nemlig ingen hjemme her før etter 1700 hver da, hva gjør de da?

 

8837907[/snapback]

 

Da prøver de igjen dagen etter til samme tid..

Men om det er umulig å få til kan du sikkert ringe de for å avtale med sjåføren, men tror ikke de driver med utkjøring på kveldstid. Ett tips kan å få leveransen til jobb/skole i stedet slik at du får signert for mottatt pakke.

Lenke til kommentar

Den kan du vel få se:

 

Objektiv: 499,95$

Frakt: 45,75$

Omregnet til NOK: 3 319,92

 

Legg til 25% mva = 4149,90,-

Sparer rundt 800,- sammenliknet med å kjøpe her hjemme, men mister reklamasjonretten og ved garantisak må den nok sendes til USA (hvis ikke det er World Wide Warranty da)

 

Eneste grunnen til at jeg kjøpte fra USA er at jeg ikke kunne finne noen nettbutikker som hadde det på lager (Rafo som er importør av Tokina i Norge hadde heller ikke)

 

BTW: På B&H Track Order står det under status "processing" noe jeg antar betyr at varen er under plukking/pakking, noen som vet hvor lang tid de bruker på det?

Endret av jvc1986
Lenke til kommentar

ja det er sendt over, har også fått bekreftelse på mail at det er mottatt og i orden.

"Dear Customer,

 

Thank you for providing us with the necessary documentation and/or information enabling us

to complete our verification procedure. We will at this time process your order."

Endret av jvc1986
Lenke til kommentar
objektivet kom på døren nå for 5 minutter siden - JIPPI!

Skal på hytta i helga så regner med at det blir endel testing.

Har tatt noen kjappe bilder her hjemme, og alt ser ut til å fungere utmerket.

8860968[/snapback]

 

Måtte du betale moms? Hører stadig vekk om folk som slipper å betale moms på div elektronikk kjøpt via nettet i USA.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...