Gå til innhold

TES: Neste TES spill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såvidt meg bekjent har det ikke kommet noen som helst form for informasjon om neste TES-spill, men det er ganske liten tvil om at det faktisk kommer et nytt spill.

Skrevet

Ikke et ord så langt, dersom de har noen kort å vise til holder de dem ihvertfall tett til brystet.

Dog det hadde vel vært mer rimelig med en ny expansion før et eventuelt nytt spill. Og hvor er Construction Set til Oblivion? :dribble:

Skrevet

Mener å huske at MiSP hadde et innlegg der han forklarte hvorfor det var dårlig. Var mange gode argumenter der uten at jeg kommer på noen i farten.

Skrevet

Får bare inderlig håpe at de bytter motor til neste TES. Med tanke på at det mest sansynligvis er under tidligste del av planlegging, MÅ de bare diskutere å bytte engine. Blir bare håpløst å bruke GameBryo til TES5 med tanke på at det da kanskje vil bli lansert om en 3-4 år og da er det nok stilt en del strengere krav generelt til spill.

Skrevet

Det gikk jo ikke bra! :) Bugs i massevis og et ekstremt dårlig distant LOD system som så crappy ut. Skulle ha hatt Carmack på laget de tror jeg! Hans MegaTexture-teknologi hadde passet perfekt inn i Oblivion!

Skrevet

Ja, hva var det det dreide seg om igjen? Jeg så videoen, men fikk ikke med meg mye av det han sa. Er det skriftlig noen steder?

Skrevet

http://en.wikipedia.org/wiki/MegaTexture

Utrolig smart. Greia er at han har lagd et system som tillater designerne å lage étt mega-stort bilde som legges som en texture over hele overflaten på hele verden. Denne texturen kan være ekstremt detaljert. Teknologien gjør at det blir dynamisk loadet og ikke alt på en gang. Slik som det er i Oblivion. Derfor Bethesda måtte inndele verden i flere mindre celler med samme texture som er lagt på i hver celle.

Det som er så genialt med dette er at det faktisk ikke krever så sykt mye heller ettersom det blir streamet ved behov. Dritsmart, mildt sagt. :)

Skrevet (endret)

Synes å huske jeg hørte at Bethesda planlagte et nytt TES spill for ca et halvt års tid siden. Ser ingen grunn til at de ikke skal lage det heller.

Innlegg 1111 :) .

Endret av oblivion_-__
Skrevet

Tja, Oblivion begynte jo å bli planlagt med en gang Morrowind ble sluppet. Vel, halvte teamet konsentrerte seg med Expasion Packs, mens resten diskuterte, planla, designet osv hvordan Oblivion skulle bli. Går ut fra at noe lignende har skjedd nå også. Bortsett fra at de sikkert har hendene fulle med Fallout da.

Skrevet

Mener Todd Howard sa noe slikt som at 1/3 av utviklerne skulle konsentrere seg om patching og expansion packs til Oblivion, 1/3 over til Fallout og siste 1/3 starte planleggingen av neste spill i serien. Er sikkert ikke realistisk å vente seg noe før i 2009, kanskje 2010.

Skrevet
Mener Todd Howard sa noe slikt som at 1/3 av utviklerne skulle konsentrere seg om patching og expansion packs til Oblivion, 1/3 over til Fallout og siste 1/3 starte planleggingen av neste spill i serien. Er sikkert ikke realistisk å vente seg noe før i 2009, kanskje 2010.

8918369[/snapback]

Har hørt det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...