Gå til innhold

Sniktitt på The Settlers: Rise of an Empire (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe dette spillet husker jeg jeg spillet som en galning selv på Amiga.

 

Foreldrene mine klaget samt venner for jeg satt så mye med Settlers, har heller ikke noe sansen for di nye utenom det nye remake av det gamle som kom ut.

 

Så dette ser lovende ut da jeg selv ikke ligte kriginga så godt, men det koselige med og holde styr på byen.

 

Ser frem til dette spillet igjen, og håper jeg får den gode settlers følelsen igjen.

Lenke til kommentar

Husker i farta ikke hvilken Settler jeg syntes var best, men jeg testet aldri de aller første. Det som tiltalte meg var å kunne følge gutta rundt på brettet der de bar på tømmer fra skogen og bort til sagbruket. På utsiden så man til enhver tid om det lå ferdig plank eller tømmer klar til saging. Håper slike ting er med på denne versjonen, for sånt er koselig ;)

Krige kan man gjøre i nær sagt samtlige andre spill her i verden, så det skal bli moro å se om vi gæmliser på over tredve kan sitte med en pils og bygge og kose oss uten stress igjen.

Lenke til kommentar
Blir det ikke kjappt litt kjedelig uten noen overaskelses elementer eller noe extra oomph?

8837900[/snapback]

 

Alle "oomph"'ene jeg trenger er å finne ut at gull-produksjonen har stoppet opp pga. gullminene mine er tomme, og må ut på søk etter nye gull-forekomster på fientlig territorium. Sukk, Settlers 1 og 2 :love:

Lenke til kommentar

Settlers 2 var siste Settlers, jeg spillte. Var utrolig bra, men en del små pirk gjorde at spillet gravde seg ned med meg til slutt.

 

 

Har ikke giddi å vurdert noen Settlers tittler etter dette, 3D er ikke alt når man kommer til spill heller.

 

Denne Settlersen må nok testet, siden Ubisoft er innblandet også. Så spennende ut!

 

 

Bra artikkel! :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har altid likt settlers 2, men når jeg prøvde 10th Anniversary så gikk jeg veldig fort lei det igjen. I mine øyne så var det bra for sin tid, men nå er det rett og slett for simpelt.

 

Alt etter settlers 2 har vært lite spennende. Håper de gjør det bedre med denne.

Endret av zappy
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Settlers 2 var siste Settlers, jeg spillte. Var utrolig bra, men en del små pirk gjorde at spillet gravde seg ned med meg til slutt.

 

Har ikke giddi å vurdert noen Settlers tittler etter dette, 3D er ikke alt når man kommer til spill heller.

 

Denne Settlersen må nok testet, siden Ubisoft er innblandet også. Så spennende ut!

 

Bra artikkel!  :thumbup:

8840704[/snapback]

 

UbiSoft var jo innblandet i det forrige spillet også. Men de har jo ikke noe med hvordan spillet ender. De er jo bare en utgiver :)

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Jeg spiller fortsatt Settlers II, og det er morsomt og underholdende. Det er et spill med sjel, og da er som artikkelforfatter poengterer: detaljnivå ikke viktig, og det trenger ikke være noe fullblods 3d-verden el.l, visningen og navigasjonen er faktisk helt perfekt i Settlers II.

 

Jeg ble skuffet over 10th Anniversary, det liknet ikke nok i form av gameplay o.l. og musikken var jo aldeles ikke like sjarmerende som i II'ern. Scrolle med mouse2 er mye kjekkere enn å flytte kameraet.

 

Aller helst skulle jeg sett en extension til Settlers II, som ga flere missions/scenarioer, eller et nytt spill som forsøker å beholde så mye som overhodet mulig fra det gode gamle, velprøvde Settlers II. F.eks å kun lage litt nyere grafikk, litt oppdaterte menyer, men med hovedfokus på å bevare sjarmen og gameplayet fra de originale populære spillene.

Lenke til kommentar

Haha digget de første Settlers spillene med de litt "tjukke" folkan som gikk rundt og soste. Når man drepte dem lyste dem enten rødt/blått ;O. Men desverre etter at spillet byttet utvikler gikk det bare nedover med spillet overall. Er ikke noe artig med settlers der man har en helt som kan drepe 14 fiender på en gang.

 

Settlers: Rise of an Empire er vel fortsatt i de nyeste utviklers hender, noe som gjør meg nervøs på hvordan spillet blir.

 

Men man kan alltids håpe at de så hvor dårlig den forrige settlers ble, og snur igjen spillestilen på rett kurs. Ahoy Ma8ey!

 

En tradisjon med spillestil bør ikke forandres synes jeg ;P

Endret av Samegerilja
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg antar du henviser tjukke Settlers som dør som spøkelser til Settlers 3 eller 4? Heritage of kings var en katastrofe ja.. Minte meg om Warcraft - ikke for å snakke stygt om Warcraft, det er godt spill - men jeg liker det ikke...

 

 

Når det er sagt - noen som har mer nytt? Har lest på forumet hos ubisoft at det kommer en demo etterhvert - men noen som har mer insidestoff om dette? Har naturligvis forhåndsbestilt spillet - så nå sitter jeg bare og venter på at tida skal gå..

 

 

 

EDIT

Var nettopp en tur innom Ubisoftforumet igjen - og der så jeg noe om en beta.

 

Ta turen innom http://uk.gamespot.com/test/thesettlers/index.php og registrer deg om du ikke allerede er - så får du ordna deg med en beta, antar jeg. :)

Endret av OlaHaldor
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ryktene skal ha det til at det kommer en demo i dag!

La oss nå bare håpe dette stemmer... :)

 

 

Clicky!

 

 

 

Edit:

Det vil komme en Collectors Edition også!

The local Ubisoft distributor has confirmed that their will be a Collector's Edition version of the upcoming Settlers: Rise of an Empire.

 

This special version will contain:

 

    * Game with exclusive content: new statues and buildings

    * Bonus DVD: Making of the game (exclusive) + All game trailers

    * Original soundtrack CD

    * Art book: 28 pages of artworks

    * Tech tree map ( + exclusive high res on the back)

Endret av OlaHaldor
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...