Gå til innhold

Tidenes spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Skrevet (endret)

EverQuest

Det første spillet som virkelig fanget meg.

Rett på meg vist det jeg sier nå er feil, men EverQuest var vel et av de første (ikke nødvendigvis det første) MMORPG som åpnet veien for flere lignende spill. Selv den dag i dag er jeg ikke 100% sikker på hva det var som virkelig fikk meg til å sitte time opp og time ned med dette spillet men om jeg kan må nevne noe må det være at spillet:

Hadde en viss vanskelighets grad som oppfordret folk til å gruppe.

Lite PvP basert.

Masse hyggelige folk og ikke overpopulert av svenske unger som fortsatt lærer seg 1+1 på skolen.

Flotte omgivelser.

Mye hardcore raiding som trengte ofte 100% oppmerksomthet fra alle.

Dette spillet "lever" vel fortsatt, ikke fult så populært som det en gang var muligens. Nå har det tatt litt vel av for min del med de 13 ekstra pakkene som er kommet ut til spillet....Men dette ville jeg fortsatt satt opp som tidenes spill! :)

Endret av Zithor
Skrevet
Tycoon transport. 15 år gammelt og fremdeles like fengende.

8830823[/snapback]

:thumbup:

Ganske enig der. Spiller det selv den dag i dag :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...