lasse_hansen87 Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Hei. Leste nettopp spillanmeldelsen til gamersmix om STALKER.... Infoen fant jeg her: http://gamersmix.avis2.no/omtale.php?id=416 Konklusjon S.T.A.L.K.E.R. er en flott komposisjon bestående av lyd, lys og andre spennende effekter. Til tross for en del bugs særlig i Windows Vista (patch tilgjengelig) fungerer spillet på en flott og balansert måte, men gir samtidig en historie med motsetninger og selvmotsigelser. Alt i alt er imidlertid spillet blitt et såpass godt spill at fansen som gjennom mange år har ventet på spillet, ikke vil bli skuffet. Realismen og historien er påtagende og interesserer undertegnede som spiller, fremover å skremme meg bort. For mange kan de Østeuropeiske stemmene være noe vanskelig å forstå, men dette er også det mest graverende negative med lyden. I likhet med veldig mange andre nye spill krever også dette en massiv maskin med mye kraft og til tross for en svært rask testmaskin som knuste spillets anbefalte krav, så slet vi flere ganger med hakking i Windows Vista. Ettersom landskapene er åpne og gigantiske er det godt at grafikken innbyr til utvidet titting, særlig ved hjelp av væreffekter og sterke farger. Mange vil garantert elske S.T.A.L.K.E.R., mens enkelte blir litt skuffet. Det er imidlertid absolutt et spill som bør testes grundig. ---------------------------------------------------------------------------------------------- Jeg la særlig merke til en ting, det sto følgende: Til tross for en del bugs særlig i Windows Vista (patch tilgjengelig) fungerer spillet på en flott og balansert måte, men gir samtidig en historie med motsetninger og selvmotsigelser. Har det kommen en patch, hvor finner jeg?
Elnacho Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Det er da utgitt flere patcher til Stalker, jeg tror du trenger en ny Venn.
lasse_hansen87 Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Skrevet 10. juni 2007 (endret) noen patcher som fikse feil med stalker i vista Har forresten bare hørt om 2 patcher jeg, den 1.0001 og 1.0003 Endret 10. juni 2007 av lasse958
Elnacho Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 (endret) noen patcher som fikse feil med stalker i vista Har forresten bare hørt om 2 patcher jeg, den 1.0001 og 1.0003 8824321[/snapback] Det er da ingen Vista spesifike patcher. Vista rettelsene ligger derimot sammen med en fin blanding andre rettelser, i nyeste patch. Endret 10. juni 2007 av Elnacho
lasse_hansen87 Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Skrevet 10. juni 2007 så den nyeste patchen kan lastes ned fra hjemme siden til STALKER, og den heter 1.0003? og den fikser de feilene at spillet hopper ut når man trykker på ESC for å lagre og sånn?? Og hva er dette for en vista fix til stalker? http://forums.firingsquad.com/firingsquad/...essage.id=32178
lasse_hansen87 Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Skrevet 10. juni 2007 Edit: så den nyeste patchen kan lastes ned fra hjemme siden til STALKER, og den heter 1.0003? og den fikser de feilene at spillet hopper ut når man trykker på ESC for å lagre og sånn?? Og hva er dette for en vista fix til stalker? http://forums.firingsquad.com/firingsquad/...essage.id=32178 Ingen som kan hjelpe meg?
Elnacho Skrevet 10. juni 2007 Skrevet 10. juni 2007 Den vista fixen du la frem der, er ikke offisiell. Om den fungerer eller ikke har jeg ingen anelse om. Mitt beste tips er rett og slett å laste ned patchen med ferskeste dato fra hjemmesiden. Og håpe ting fungerer
lasse_hansen87 Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Skrevet 10. juni 2007 okay.. har ting fungert greit hos dere andre her? er det mange med som har lagt inn patch 1.0003 som har mye feil?
texaco Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 er vel ærlig talt bare å prøve? skader ikke. skal nevnes at jeg har spilt stalker uten oppdateringer på vista uten kræsj og bugs .. men dette er jo avhengig av maskinvare og oppsett selvfølgelig
nosync Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Er drit lei av alle bugs på Stalker at jeg avinstallerete den. Kom over bug som hindret meg å gå videre i hovedhandlingen.... Og mission/quest bugs, der du heller fikk aldri fulføre. Uff, spillet er konge, men er like bugget som Gothic3....forferdeligt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå