Gå til innhold

GF ti4600 lett å overklokke? Og masse om Elkjøp!


tv-freak

Anbefalte innlegg

Er Creative GeForce ti4600 lett å overklokke?

 

Den koster 2000kr på Elkjøp, jeg skal kanskje kjøpe den siden den er så billig. Og med Elkjøps prisgaranti kan jeg prøve den i 30dager så levere den tilbake vis jeg ikke liker den.

 

Noen som har denne? Fornøyd? Lett å overklokke?

 

PS: Har ikke tenkt å bruke mer enn 2000kr så ikke kom med kjempedyre alternativer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hør etter folkens IKKE POWERSTRIP, bruk riva tuner!!!

 

Blir vel hekta for unødvendig bruk av caps lock, men det er sant det jeg sier. Poerstrip gjorde ting bare surt fordi jeg ikke hadde hele versjonen. Er veldig fornøyd med riva tuner der du kan lagre innstillinger i skjermkort eller drivere noe du faktisk kan velge. Og det er gratis

Lenke til kommentar

Dette produktet var tilgjengelig på lager ved Elkjøp Giganten Trondheim  kl. 05:34, 02.01.2003.

 

Dette produktet var tilgjengelig på lager ved Elkjøp Stormarked Arendal  kl. 07:02, 02.01.2003.

 

Dette produktet var tilgjengelig på lager ved Elkjøp Stormarked Hamar  kl. 07:08, 02.01.2003.

 

Dette produktet var tilgjengelig på lager ved Elkjøp Stormarked Haugesund  kl. 07:12, 02.01.2003.

 

Dette produktet var tilgjengelig på lager ved Elkjøp Stormarked Kristiansand  kl. 05:31, 02.01.2003.

 

Dette produktet var tilgjengelig på lager ved Elkjøp Stormarked Larvik  kl. 07:09, 02.01.2003.

 

Dette produktet var tilgjengelig på lager ved Elkjøp Stormarked Sandefjord  kl. 07:11, 02.01.2003.

 

Dette produktet var tilgjengelig på lager ved Elkjøp Stormarked Skøyen  kl. 07:16, 02.01.2003.

 

Dette produktet var tilgjengelig på lager ved Elkjøp Stormarked Tromsø  kl. 07:17, 02.01.2003.

 

Dette produktet var tilgjengelig på lager ved Elkjøp Stormarked Vinterbro  kl. 06:57, 02.01.2003.

 

Disse Elkjøpbutikkene hadde den inne på salgsdagen,

10 AV 91, 9,1%, DETTE ER GANSKE TAMT!

 

Ingen kan bekrefte at de har den idag, enda i slagsannonsen står det at de skal ha den i tre dager etter 2. jan men bare 9,1% kan bekrefte at de faktisk hadde den da de åpnet butikkene.

 

FY ELKJØP, SLEM STORKJEDE!! :evil:

Lenke til kommentar
Er Creative GeForce ti4600 lett å overklokke?

 

Den koster 2000kr på Elkjøp, jeg skal kanskje kjøpe den siden den er så billig. Og med Elkjøps prisgaranti kan jeg prøve den i 30dager så levere den tilbake vis jeg ikke liker den.

 

Noen som har denne? Fornøyd? Lett å overklokke?

 

PS: Har ikke tenkt å bruke mer enn 2000kr så ikke kom med kjempedyre alternativer.

Det kortet kan du nok få billigere i en nettbutikk, og det med prisgarantien til elkjøp er noe tull. Les angrerettloven så vil du se. Den gir deg 30 dagers angrerett og dette kan ikke ignoreres av noen...

og for aldel, IKKE kjøp et gf4mx kort de er ikke så mye bedre enn et gf2 kort....

Lenke til kommentar
Er Creative GeForce ti4600 lett å overklokke?

 

Den koster 2000kr på Elkjøp, jeg skal kanskje kjøpe den siden den er så billig. Og med Elkjøps prisgaranti kan jeg prøve den i 30dager så levere den tilbake vis jeg ikke liker den.

 

Noen som har denne? Fornøyd? Lett å overklokke?

 

PS: Har ikke tenkt å bruke mer enn 2000kr så ikke kom med kjempedyre alternativer.

Det kortet kan du nok få billigere i en nettbutikk, og det med prisgarantien til elkjøp er noe tull. Les angrerettloven så vil du se. Den gir deg 30 dagers angrerett og dette kan ikke ignoreres av noen...

.

 

Feil, du har kun 14 dagers angrerett, og angrerettloven gjelder ikke ved kjøp av varer i butikk, kun ved fjernsalg.

Lenke til kommentar

10 AV 91, 9,1%, DETTE ER GANSKE TAMT!

 

[Offtopicmode]

Hvor har du lært prosentregning? Når 10 av 100 er 10%. Er da 10 av 91, 9,1%, eller er det 11%? :lol:

[/Offtopicmode]

 

Har du en hjerne?

Jeg bare spør for sikkerhetskyld.

 

HVORDAN KAN 10% AV 91 BLI 11%?

 

Det er ikke det han sa. Han sa at 10 av 91 butikker er 11%, noe som stemmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...