MataFaka Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Tja... Bytta server, tror det er det dummeste jeg har gjort. Mista all flyt på wow. Min main, en 70 UD priest full epic med bl.a full T4. Var CL i guilden på en pvp server med god progress. Et par officers krangla, ble masse drama av det så GM ville disbande. Derfor fant folk ut at de skulle bygge guilden opp på en PVE server... Gjorde som de andre og migrated til den nye serveren. Men etter et par dager så er det bare 4 stk som har flyttet. Da sitter jeg her da, på en NooB server der horde har så vidt drept Gruul. Er også låst fast i PVE servenes verden uten sjanse til å komme tilbake til PVP server. Nå gidder jeg ikke slå på spillet en gang. Jeg har også en 70 rogue, 70 mage, 61 shaman og 61 hunter som jeg heller ikke gidder å spille mer. Ja? Hva skal jeg gjøre? Stenge kontoen å glemme hele dritten? Selge kontoen? sikker verdt litt Eller kanskje true blizzard på livet så de kan gjøre et unntak om å komme tilbake til en pvp server... Jaja... noen gode råd der ute?
Coaxmetal Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Tja... Bytta server, tror det er det dummeste jeg har gjort. Mista all flyt på wow.Min main, en 70 UD priest full epic med bl.a full T4. Var CL i guilden på en pvp server med god progress. Et par officers krangla, ble masse drama av det så GM ville disbande. Derfor fant folk ut at de skulle bygge guilden opp på en PVE server... Gjorde som de andre og migrated til den nye serveren. Men etter et par dager så er det bare 4 stk som har flyttet. Da sitter jeg her da, på en NooB server der horde har så vidt drept Gruul. Er også låst fast i PVE servenes verden uten sjanse til å komme tilbake til PVP server. Nå gidder jeg ikke slå på spillet en gang. Jeg har også en 70 rogue, 70 mage, 61 shaman og 61 hunter som jeg heller ikke gidder å spille mer. Ja? Hva skal jeg gjøre? Stenge kontoen å glemme hele dritten? Selge kontoen? sikker verdt litt Eller kanskje true blizzard på livet så de kan gjøre et unntak om å komme tilbake til en pvp server... Jaja... noen gode råd der ute? 8817787[/snapback] Går vel an å bytte tilbake? eller har de karantene på en par måneder fortsatt?
Rata101 Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Går ikke an å reversere PvP -> PvE server transfer så vidt jeg vet. Blizzard har satt seg skikkelig på bakbeina når det gjelder flytting fra PvE til PvP fordi PvE spillere angivelig ikke har det like grusomt som PvP spillere når de levler opp. Jeg har levlet opp chars på begge servertyper og jeg merker så og si ikke en dritt forskjell... Mitt råd: shop litt rundt på forskjellige PvE realm forums, finn deg et lovende guild og flytt dit.
StorPeder Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Jeg har levlet opp chars på begge servertyper og jeg merker så og si ikke en dritt forskjell... Helt 100% enig. Eneste PvP'en man får fra 1-60 ,hvis man vil, er en lvl 37 dwarf hunter som prøver å ganke deg på Shimmering Flats.
Stoop kid Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 (endret) Jeg hadde det ganske gøy da jeg levlet opp helt i starten da vanilla WoW og TBC var friskt og nytt. Da var det mange rundt meg, og mye world PvP. Møtte jeg en på sånn ca. min level angrep jeg han. Får tankene vekk fra grindinga og gir litt spenning/action. Over til poenget, eneste er vel å snakke med support og høre om de kan reversere prosessen. Sjansen for at det funker har jeg ingen anelse om. Regel nummer 1 når guildet skal transfere er å vente et par dager og se hvor mange som faktisk er på den nye serveren. Lag en level 1 alt og bruk /who. Hilsen en som gjorde en guild-server-transfer som endte opp rimelig bra. Endret 9. juni 2007 av Quicko
Bruktbilen Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Bare tøv at det ikke er tungt å lvle på pvp-servere, det er et helvette å gjøre quests eller grinde på normale tider av døgnet. STV er bare sjukt hvis du er minimumslvlen der, og hver gang du blir ganket så må du springe i en evighet, bare for å finne ut at et party av hordes/alliance quester der du har mange quests. Så må du finne deg et nytt sted, det tar tid...
StorPeder Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Bare tøv at det ikke er tungt å lvle på pvp-servere, det er et helvette å gjøre quests eller grinde på normale tider av døgnet. STV er bare sjukt hvis du er minimumslvlen der, og hver gang du blir ganket så må du springe i en evighet, bare for å finne ut at et party av hordes/alliance quester der du har mange quests. Så må du finne deg et nytt sted, det tar tid... 8818751[/snapback] ... Det er vel bare å ikke dra til STV før du er litt høyere level? Bruk 1kN og Desolace, og senere Badlands/Feralas istedet. Du ber jo om å bli corpsecampet hvis du stiller deg opp ved Nesingway's på level 29 ...
DeadbeaT Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 dessuten can world pvp, selv mot "urettferdige" folk være jævlig gøy, spesiellt hvis du spiller en klasse som ikke trenger all verden for å gjøre det greit, tyde hunter, rogue, druid osv.
John Keats Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Si at kontoen ble hacket og at han som hacket den flytta til PvE-serveren. Er ofte de bytter tilbake da..
Lightningwolf Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Si at kontoen ble hacket og at han som hacket den flytta til PvE-serveren. Er ofte de bytter tilbake da.. 8818833[/snapback] Hvilken hacker bruker 200 av sine egne kroner for og flytte en char?
DeadbeaT Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 uhm, når man hacker noen som har visa som pay method er det jo bare å bruke visaet som det er registert i allerede?
John Keats Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Si at kontoen ble hacket og at han som hacket den flytta til PvE-serveren. Er ofte de bytter tilbake da.. 8818833[/snapback] Hvilken hacker bruker 200 av sine egne kroner for og flytte en char? 8820175[/snapback] Skjedde med meg..
Yoshi187 Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 uhm, når man hacker noen som har visa som pay method er det jo bare å bruke visaet som det er registert i allerede? 8820188[/snapback] Man må skrive sikkerhetskoden til visa kortet.
Lightningwolf Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 (endret) Si at kontoen ble hacket og at han som hacket den flytta til PvE-serveren. Er ofte de bytter tilbake da.. 8818833[/snapback] Hvilken hacker bruker 200 av sine egne kroner for og flytte en char? 8820175[/snapback] Skjedde med meg.. 8820249[/snapback] Haha for en dust -.- Edit: DeadbeaT: Du må jo fortsatt ha vertefiserings koden. Og det ligger ikke på accounten. Endret 9. juni 2007 av Lightningwolf
Be__bad Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Si at kontoen ble hacket og at han som hacket den flytta til PvE-serveren. Er ofte de bytter tilbake da.. 8818833[/snapback] Hvilken hacker bruker 200 av sine egne kroner for og flytte en char? 8820175[/snapback] Skjedde med meg.. 8820249[/snapback] En fyr som hacka en kamerat av meg's account betalte 2 måneder gamecard for å finne ut at han hans høyeste char var lvl 15.
Prectorex Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Si at kontoen ble hacket og at han som hacket den flytta til PvE-serveren. Er ofte de bytter tilbake da.. 8818833[/snapback] Hvilken hacker bruker 200 av sine egne kroner for og flytte en char? 8820175[/snapback] Skjedde med meg.. 8820249[/snapback] En fyr som hacka en kamerat av meg's account betalte 2 måneder gamecard for å finne ut at han hans høyeste char var lvl 15. 8820332[/snapback] HAHA :!:
wise™ Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 En fyr som hacka en kamerat av meg's account betalte 2 måneder gamecard for å finne ut at han hans høyeste char var lvl 15. 8820332[/snapback] Hahaha, da driter man litt på draget. Genialt!
Stoop kid Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Si at kontoen ble hacket og at han som hacket den flytta til PvE-serveren. Er ofte de bytter tilbake da.. 8818833[/snapback] God ide. Om du har planer om å slutte på karakteren om det ikke går bra kan du få en internett-venn fra utlandet til å slette alle itemsene dine og sende vekk gullet, slik at det virker mer troverdig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå