XtaZ Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 (endret) Har sett på noen videoer fra Guild Wars Nightfall nå å synes dette er litt i samme stil som WoW bare med mer voksen grafikk. Spørsmålet er da om det er noe bra? Jeg elsker WoW så tror dere jeg kommer til å like GW? Burde jeg spille de første GW spillene først eller henger ikke historiene på hvert spill sammen på noen måte? Takker for svar Hvis det er noe med dette spillet som er veldig annerledes fra WoW så fortell meg gjerne det også Endret 9. juni 2007 av XtaZ
Trynemjoel Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Det er ikke likt WoW. Vedrørende hvilken versjon å først prøve er det er det en tråd om det her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=778412
Neppe Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Hvorfor skal alt sammenlignes med WoW og iPod. Knurr.
FourEyes Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Hvorfor skal alt sammenlignes med WoW og iPod. Knurr. 8817791[/snapback] Fordi ivertfall 50% av de som spiller MMO starta med WoW og prosenten som har spillt gjennom WoW er betydelig større?
adawen Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Har sett på noen videoer fra Guild Wars Nightfall nå å synes dette er litt i samme stil som WoW bare med mer voksen grafikk. Spørsmålet er da om det er noe bra? Jeg elsker WoW så tror dere jeg kommer til å like GW? Burde jeg spille de første GW spillene først eller henger ikke historiene på hvert spill sammen på noen måte? Takker for svar Hvis det er noe med dette spillet som er veldig annerledes fra WoW så fortell meg gjerne det også 8817696[/snapback] Bra? Ja - vil påstå det. Hvorvidt du kommer til å like det eller ei er jo ganske individuelt. Dynamikken i GW er jo ganske annerledes i forhold til WoW. Nå har ikke jeg spillt WoW noe særlig, så jeg kan ikke gå i detalj hva som er annerledes - bortsett fra at grafikken ser endel mer tiltalenede ut. Jeg ville dessuten kjøpt Prophecies - det første kapittelet. Mye innhold og svært kontinent. Og vær så snill, ikke kom løpende i ettertid og gå helt amok over at "OMG! JEG KAN JO IKKE HOPPE!%#"
Phoenixs Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Hvorfor skal alt sammenlignes med WoW og iPod. Knurr. 8817791[/snapback] Helt enig On Topic: Guild Wars likt Wow? Nei, overhode ikke. Du kan egentlig ikke sammenligne spillene.
Bear^ Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 WoW og GW er ikke likt nei. De mest åpenbare forskjellene er at WoW er free roam exploring der du kan fritt gå rundt i verden og møte nye mennesker. I GW derimot er de eneste sosiale plassene byene, mens du i selve verden har kun deg selv og dine eventuelle lagkamerater. GW er et morsomt spill, og det har sine fordeler som WoW ikke har (som et mer gjennomført PvP system) men mangler dog det sosiale som WoW har når du kun er ute for å utforske. GW er og mer basert på lag kjemping, og som oftest kan ikke en quest gjøres uten at du har hjelp fra enten andre mennesker eller datastyrte folk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå