Gå til innhold

Ny pris på "Fri Internett" fra Telenor?


Anbefalte innlegg

Jeg begynte å ta dette opp i en tråd om djuice zero/friends og tenkte det kunne være interessant å lage en egen om temaet.

 

Takket være arbeidsgiver er jeg heldig nok til å ha Fri Internett betalt gjennom lønnen min. Jeg har djuice allstar som abbonement og står ansvarlig for dette selv.

 

Det interessante jeg oppdaget når jeg nettopp logget meg inn på Telenormobil.no for å ta en kikk på bl.a. påløpte kostnader siden sist faktura var en prisendring.

Nemlig at "Fri Internett" nå står med månedsprisen 249 kroner når jeg går inn på mine tjenester.

 

Alle dere som har Telenor eller djuice abbonement kan besøke "Mine sider" og i listen over tjenester dere kan bestille bla dere frem til "Fri internett" og selv se at det står 249 kroner. Logget meg inn på min samboers abbonementsside nå nettopp for å verifisere dette (har FriFamilie, jeg er juridisk ansvarlig for både mitt og hennes nummer).

 

Det har alltid stått 549 kroner for Fri Internett når jeg har vært innom siden som viser tjenester tilknyttet abbonementet mitt, så dette kan være tegn på at Telenor kommer med nye priser på tjenesten snart. :hmm:

 

Går jeg inn på informasjonssiden om "Fri Internett" står det fortsatt 549 kroner i månedspris, jeg håper virkelig 249 kroner blir den nye prisen for alle dere som har lyst på "ubegrenset bruk av Mobilt Bredbånd og WAP for en fast pris per måned". :thumbup:

Endret av escobar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den nye versjonen av fri internett for privatmarkedet koster 249,- i mnd, da har du gratis bruk etter kl 17 (eller noe rundt der) og i helgene. på dagtid hverdager så betales det pr MB, men med et tak på 50,-. Om denne prisen krever binding husker jeg ikke i farten

Endret av mckvakk
Lenke til kommentar

Ikke like bra som jeg hadde forespeilet meg, men vi får se det an når det blir lansert. I informasjonen på "Min side" står det fortsatt ubegrenset bruk av internett og wap til 249 kroner mnd så det forblir vel slik frem til den nye tjenesten lanseres.

 

Edit:

Noen av dere godt informerte forumbrukere som vet om det fortsatt vil finnes et mer kostbart alternativ for privatkunder som fortsatt ønsker Fri Internett ubegrenset av tid o.l.?

Endret av escobar
Lenke til kommentar
Jada, det skal være mulig å tegne fri internett utenom også, da vil det bli samme pris og vilkår som før. Det kommer forøvrig også snart et usb-kort som støtter HSDPA (og mac!)

8818941[/snapback]

 

Hvorfor har da Telenor satt prisen til 249 på "Mine sider" i mitt abbonement hvis dette blir en valgfri endring? Ville vært mer logisk å la den forbli til 549 kroner for så å skape en ny tjeneste med nytt navn til 249 kroner. Uansett, håper de drøyer med å lansere dette så det blir mulig med helt fri internettbruk til 249 for dem som syntes det er gunstig.

Lenke til kommentar
Jada, det skal være mulig å tegne fri internett utenom også, da vil det bli samme pris og vilkår som før. Det kommer forøvrig også snart et usb-kort som støtter HSDPA (og mac!)

8818941[/snapback]

 

Hvorfor har da Telenor satt prisen til 249 på "Mine sider" i mitt abbonement hvis dette blir en valgfri endring? Ville vært mer logisk å la den forbli til 549 kroner for så å skape en ny tjeneste med nytt navn til 249 kroner. Uansett, håper de drøyer med å lansere dette så det blir mulig med helt fri internettbruk til 249 for dem som syntes det er gunstig.

8819160[/snapback]

 

 

Er jo billigere enn å ha bredbånd fra Telenor det ^_^

Lenke til kommentar
Kan jo umulig være sant!

8829228[/snapback]

 

Hvorfor ikke?

 

Telenor kundeservice på 09000 bekreftet når jeg pratet med dem tidligere i dag at den nye prisen på 249 kroner måneden for Fri Internett var innført. Den gjaldt fra 1. juni.

Endret av escobar
Lenke til kommentar

Ser ut til at Telenor endrer tjenesten til "Mobilt Bredbånd" et eget abonnement: http://telenormobil.no/abonnement/mobiltbredband.do

 

Fra 1. Sept er det kun fri bruk i tidsrommet 1700-0700 og i helgene.

Men, du får nå et USB modem til 1kr mot 12mnd binding.

 

Edit: Modemet støtter også HSPDA og abonnemenetet inkluderer bruk i Trådløs Sone :)

Endret av Nazgrel
Lenke til kommentar

Fikk skriftlig brev fra Telenor med informasjon om endringen av "Fri Internett".

 

For oss som har hatt abonnementet med fri bruk hele døgnet til 549 kroner i måneden tidligere får beholde dette helt frem til Telenor kommer med en ny tjeneste med tilsvarende vilkår. Dermed blir det 249 kroner i måneden også etter 1. september hvis ikke Telenor har lansert en tjeneste til høyere pris med fri bruk hele døgnet innen den tid. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...