MindTooth Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Har installert Ubuntu 7.04 på den bærbare. Men sliter med å få spilt av noen .wmv klipp som jeg lastet ned ifra GameTrailers.com. Totem (og VLC) åpner filene, men da de skal til å spille av klippene, lukker Totem/VLC seg. Eller, som om de ikke klarer å rendrere filmene.' Noen som har en løsning på dette? Testet Totem, VLC, Mplayer, men samme problemet. Kan det ha noe med skjermkorts driverne å gjøre, eller? Kom gjerne med et forslag til løsning... Trenger sårt hjelp..
Frysning Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Du kan jo starte avspillingsprogrammet fra terminalen for å så poste feilmeldingen her?
MindTooth Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Skrevet 8. juni 2007 go-xian@kentucky:~/Desktop$ totem t_stranglehold_ce_2_h264.wmv The program 'totem' received an X Window System error. This probably reflects a bug in the program. The error was 'BadAlloc (insufficient resources for operation)'. (Details: serial 75 error_code 11 request_code 141 minor_code 19) (Note to programmers: normally, X errors are reported asynchronously; that is, you will receive the error a while after causing it. To debug your program, run it with the --sync command line option to change this behavior. You can then get a meaningful backtrace from your debugger if you break on the gdk_x_error() function.) go-xian@kentucky:~/Desktop$
MindTooth Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Skrevet 8. juni 2007 Løsningen: http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=194746
Keito Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Wohoooooooooooooooooooo!!! En løsning for i810!! Jeg har forsøkt å fikse dette problemet helt siden jeg fikk PCen min i fjor, nå kan jeg endelig se film i HD på PCen!! Tusen tuuuuuuuuuuuusen takk!
rocknrolf77 Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Hva man ikke finner på ubuntuforums (Det som er fint er at man i mange tilfeller kan bruke det meste av dette i andre distroer også)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå