itfolk Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Hei For to år siden kjøpte jeg min første webhotell fra www.servage.net. - Bra teknisk support - Veldig rask upload og download hastighet Men dårlig Cpanel. Da tenkte jeg å prøve en annen webhotell. sirka 1månder siden kjøpte jeg et Basic webhotell fra www.lunarpages.com - Dårlig tenisk support - Treig uplaod og download hastighet. Vis dere har erfaringer med god webhotell kompanier kan dere poste her og dele det med andre. --- www.rozgar.org
iNeo Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 www.m-ka.net er ett VELDIG bra og VELDIG billig webhotel. 4USD for 4.5GB lagrings plass, og så mye bandwidth du ønsker. Ekstremt god support. *Cpanel 11 *FTP *SSH *Raskt Retteresagt; Alt du kan ønske deg.
Stian Jacobsen Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Jeg har prøvd mange Norske ISP leverandører, NorComp, B-One, MyWebhost, Active24, Uniweb og Egoria.. Nå bruker jeg ServeTheWorld, de er jeg MEGET fornøyd med, ting går fort og de er suveren på support. Prisene husker jeg ikke i hodet, men billig er det..
Anders Moen Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 www.powerhost.no Bra service og hyggelige folk som jobber der Men uansett, dette har vel ikke noe med webdesign og sånn å gjøre? Skulle vel heller vært i netttjenester, hvor det allerede er en tråd for webhoteller og sånn, eller? Kanskje ikke helt like tråder, men ganske like iallfall..
Runar0 Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Hostean.no Manglende kundeservice, til tider veldig treige servere
Loomy Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 www.dreamhost.com - hvis du googler litt på, tja, "dreamhost coupon" så finner du kjapt en kode med $97 i rabatt
Jankee Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Stenges Det finens ein tilsvarande tråd som har vore aktiv sidan 2004 om dette emnet. vidare posting kan heller takast i den: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=296406&st=270
Anbefalte innlegg