Gå til innhold

Hole in the Sky-Metallfestival i bergen 22/8-25/8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet

Ubrukeleg plass til å arrangere festival. Lange køar ut og inn ved konsert, ein forferdeleg mongo søyle (pipe) som sperrar sikten for ein haug med folk, dyrt øl og vondt øl.

Men god line-up. Langt betre enn Inferno og mange andre internasjonale saker. Fekk bare med meg 3-4 konsertar i løpet av to dagar, men seier meg allikevel nøgd med festivalen.

Skrevet
Ubrukeleg plass til å arrangere festival. Lange køar ut og inn ved konsert

9469737[/snapback]

Det få fant ut, var at det faktisk var alternative utganger til hovedutgangen der køen bare skapte kaos.

Det var bare å gå ut på røykeplassen, litt til høyre og inn igjen, så var du i en gang som førte til merch-avdelingen.

Tror også det var mulig å gå gjennom herretoalettet bakerst og ut en dør der :)

Skrevet

Dei omdirigerte til tider dei som skulle ut gjennom (dame?)toalettet. Det stod eit sjokkert kvinnfolk og vaska henda medan det kom folk marsjerande i eitt... Eg trur poenget var å ha ein inngang og ein utgang, noko som virka med ein gong, men etter ei lita stund hadde tydelegvis alle gløymt dette..

Skrevet

Mayhem var genialt. Attila var imponerende. Å si at det var tull er .. bare tull. Det å overleve en hel konsert i gasbind når jeg svettet i t-skjorte, er rett og slett imponerende. Attila har det med å skape øyeblikk man ikke glemmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...