Gå til innhold

Trailer: Metal Gear Solid 4 #1


Anbefalte innlegg

Ehrm jævla fet trailer. meeen Raiden kan aldri bli tøff. Han er så irriterende og jeg ble rimelig pissed off da jeg fant ut at man måtte spille han i msg2. Draktene hans har en tendens til å skli opp i sprekken og det er ikke tøfft. Haha må jo nesten nevne at i msg3 så har de jo laget en character med eksakt samme utseende som raiden og hvis man stjeler drakta hans så ser man at han bruker string HAHA. Elsker de små morsomhetene som blir lagt til i msg spillene. Man kan jo se reklame for msg2 der også :p

 

Jeg husker ikke helt hvilken trailer det var, men i en av dem ser man en person som stiller seg mellom to statuer og en fulg driter på han. Og den personen ser prikk lik ut som big boss uten øyelapp eller noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har kommet ny trailer nå! :D

http://www.gametrailers.com/player/21582.html

9057225[/snapback]

Hva kommer det til utenom ps3?

Det står "simultaneous release" world wide på slutten.

9058046[/snapback]

 

vel på ps3 konferansen blir det sagt at det er ps3 exclusive, både av sony og konami:) så xbox får det ikke.. noe som er bra:D

9058309[/snapback]

Hvorfor er det bra?

Ville det ikke være bra om så mange som mulig får spille det?

Vist du kjøper det til ps3 så har det vel uansett ikke noe å si om noen andre kjøper det til Xbox360?

 

Men når jeg tenker meg litt om så mener de sikkert at det slippes over hele verden med "simultaneous release" :blush:

Lenke til kommentar
Har kommet ny trailer nå! :D

http://www.gametrailers.com/player/21582.html

9057225[/snapback]

Hva kommer det til utenom ps3?

Det står "simultaneous release" world wide på slutten.

9058046[/snapback]

 

vel på ps3 konferansen blir det sagt at det er ps3 exclusive, både av sony og konami:) så xbox får det ikke.. noe som er bra:D

9058309[/snapback]

Hvorfor er det bra?

Ville det ikke være bra om så mange som mulig får spille det?

Vist du kjøper det til ps3 så har det vel uansett ikke noe å si om noen andre kjøper det til Xbox360?

 

Men når jeg tenker meg litt om så mener de sikkert at det slippes over hele verden med "simultaneous release" :blush:

9059280[/snapback]

 

det er bra fordi konsoller trenger exclusives for å være unike:) jeg hater ikke xbox folka eller noe, men de har allerede fått henda på gta 4. be happy:D

 

sorry for lange quotes

Lenke til kommentar
Har kommet ny trailer nå! :D

http://www.gametrailers.com/player/21582.html

9057225[/snapback]

Hva kommer det til utenom ps3?

Det står "simultaneous release" world wide på slutten.

9058046[/snapback]

 

vel på ps3 konferansen blir det sagt at det er ps3 exclusive, både av sony og konami:) så xbox får det ikke.. noe som er bra:D

9058309[/snapback]

Hvorfor er det bra?

Ville det ikke være bra om så mange som mulig får spille det?

Vist du kjøper det til ps3 så har det vel uansett ikke noe å si om noen andre kjøper det til Xbox360?

 

Men når jeg tenker meg litt om så mener de sikkert at det slippes over hele verden med "simultaneous release" :blush:

9059280[/snapback]

 

det er bra fordi konsoller trenger exclusives for å være unike:) jeg hater ikke xbox folka eller noe, men de har allerede fått henda på gta 4. be happy:D

 

sorry for lange quotes

9059339[/snapback]

Hver sin smak/mening.

Jeg tenker mest på spillene og driter i hvilken konsoll de er på (vist jeg har råd =P)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...