Gå til innhold

Hva er best?


Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg bare lurer på hva som er best av Windows XP og Windows 2000..

 

Det kommer an på...

 

På en ny PC bør du nok satse på XP. Har du derimot Win2000 fra før, bør du ikke bytte til XP, med mindre du har problemer med 2000. Win2000 med SP3 er vanskelig å slå, den er MEGET stabil.

Lenke til kommentar

Smaken er som baken. Personlig dumpet jeg XP til fordel for win2k, pga at jeg syns win2k er et mer stavilt, kraftigere OS(mer du kan fikse selv), men nokk viktigs at jeg ikke likte XP feelingen(ja, vet at man kan bytte til clasic theme). Xp er Win2k, men med bedre multimediasupport, og det skal fikse alt for deg. en annen ting er at jeg fikk det gratis :) (sjekk det, det ble levertt mange lisensavtaler der alle i bedriften får lov til å innstalere det på hjemme PC ene sine. )

Å annbefale et av de er vanskelig. Du må nesten finne ut selv, men etter siste SP er det ikke stor ytelse/stabilitets forskjell på de 2. Og liker du ikke å rote så mye kan XP vere det beste. Sier kan, fordi hvis det som Xp gjør for deg ikke funker, er det et helv*te å fikse det.

Noen sverger til Xp, noen Win2k, noen Win9x(huuu!)

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg kjører XP fordi det er kompatibelt med det meste, men jeg synes XP og Microsoft begynner å bli skummelt Generelt. XP kobler seg opp mot internett for ALT! Bare hvis du skal starte et program så kan det hende XP ikke vet hvilket program filen skal åpnes i og da spør den etter internett. I teorien kan da Microsoft tracke deg og se på HD'en din. Kall meg hypokonder men face facts people; MS sucks! Særlig nå som Longhorn kommer... enda mere .net dritt. Nei.. Begynner å få nok!

:evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil:

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg kjører XP fordi det er kompatibelt med det meste, men jeg synes XP og Microsoft begynner å bli skummelt Generelt. XP kobler seg opp mot internett for ALT! Bare hvis du skal starte et program så kan det hende XP ikke vet hvilket program filen skal åpnes i og da spør den etter internett. I teorien kan da Microsoft tracke deg og se på HD'en din. Kall meg hypokonder men face facts people; MS sucks! Særlig nå som Longhorn kommer... enda mere .net dritt. Nei.. Begynner å få nok!

:evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:

Hva alle dager? Du trenger da ikke gå på internet om du vet vilket program du skal bruke? Har aldri gjort det eg. :wink:

Lenke til kommentar

bare husk at for en privatbruker er home mye bedre, pro er litt mer sikkert(for berifter ol.).

 

kjøpte en oppgraderingspakke fra 98,NT og ME til xp home(er det ikke rart at den krever at du har 98 fra før og så koster den rundt 1400kr mens en fullversjon er mye dyrere,trenger ikke orginal 98 da vel?

tenk på alle de kopiene av 98 :lol::lol: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...