Gå til innhold

Har du et macro program du kan anbefale?


Anbefalte innlegg

Hei,

ser etter et program som kan ta opp musbevegelser og tastetrykk. Slik at når jeg f.eks trykker en selvbestemt hotkey eller klokkeslett starter macroen seg.

Noen med egne erfaringer og anbefalninger?

Eventuelt hva jeg ikke bør bruke kronene mine på :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anbefaler AutoIt! Har brukt dette gratis script-verktøyet i fleire år og er særs nøgd. Sjå på det som eit verktøy til å automatisere det meste på din pc. Ligg mellom musa/tastaturet og windows -sagt på ein enkel måte. Kan brukast som eit makro-program, til å ta styringa over andre program, osv osv.. Anbefaler å bruke programmet med ein spesialtilpassa versjon av teksteditoren Scite. Fyst installerer du AutoIt Full Installation og deretter "AutoIt Script Editor" - dei to fyste valga her..

 

Installerer AutoIt under f.eks. C:\Programfiler\AutoIT3\ so pass på å installere Scite i undermappa ...AutoIt\SciTE\ Då er det berre å starte opp Scite, opne ei tom fil, lagre den som f.eks. "test.au3", og so går du på meny'en >Tools og du får opp ei lang liste med ulike verktøy. >Au3Recorder (snarveien Alt+F6) gir deg eit lite vindu med valga "Record Mouse" og "Record Window Text". Huker du av for disse gjer du eit opptak av alle bevegelser med mus og tastatur - som du kan køyre i ettertid.

 

Etter at du er ferdig med opptaket lager du ein snarveg. Det finn du i detalj dersom du trykker F1, hjelp og søker etter "FileCreateShortcut".

 

Står du att med spm. om dette er rette programmet kan du spørre i AutoIt's Forum. Her er koblinga til ein som spør etter macrorecorder for mus og tastatur.

 

Med F7 lagrer du scriptet som ei exe-fil. Dermed er det berre å bruke scriptet på ein annan pc -eller som ein snarveg på skrivebordet og tilordne ein hotkey for denne. Eg garanterer deg; har du først prøvd og lukkast med AutoIt lover eg deg at du kjem til å bruke verktøyet til mange ting.

 

Merker du ei startbarriere kan du før du set i gang og prøver med eige script gå til >Hjelp, laste inn dei fyste script-eksempela som går ut på å starte Notepad og skrive inn nokre ord..., lagre desse med .au3 -endinga og klikk F5 (køyr), og du blir litt facinert.

 

Med desse linjene blir dette utført (slik at du kan få ei føling med kor lett det er);

 

Run("notepad.exe")

WinWaitActive("uten navn - Notisblokk") ;venter til Notisblokk køyrer

Send("AutoIt er eit sabla bra program.") ;sender desse orda til det aktive vinduet

Sleep(5000) ;pause i 5 sekunder

WinClose("uten navn - Notisblokk")

WinWaitActive("Notisblokk") ;venter på lukke-menyen med tittel "Notisblokk"

Sleep(2000)

Send("!e") ;sender Alt+E som her er valget Nei - for ikkje lagring.

 

Med Au3Recorder (Alt+F6) kunne du so ha gjort eit opptak medan du stod med Notepad oppe. F.eks. med musa og tastaturet få opna ein meny, utføre div. kommandoer osv. So stoppa opptaket. Det hadde ført til ei kommando-liste som du kunne ha limt inn i koden ved linja Sleep(5000). Etter å ha lagra dette kan du fort sjå om det samme no skjer automatisk.

Tips; Merk ein av kommandoane ovanfor, f.eks. "Run" og klikk >F1 - og du er rett inne i hjelpefila.

 

Lykke til!

Endret av Dabola
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...