Gå til innhold

TEST: HP Pavilion dv9380


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Denne modellen benytter seg av den noe eldre Core 2 Duo-prosessoren

 

Når ble Core 2 Duo en eldre CPU.

 

Har jeg gått glipp av noe nytt på CPU fronten fra Intel? Sist jeg så etter så var Core 2 Duo det råeste man kan få til en bærbar.

Endret av Amriden
Lenke til kommentar
Denne modellen benytter seg av den noe eldre Core 2 Duo-prosessoren

 

Når ble Core 2 Duo en eldre CPU.

 

Har jeg gått glipp av noe nytt på CPU fronten fra Intel? Sist jeg så etter så var Core 2 Duo det råeste man kan få til en bærbar.

8796719[/snapback]

 

Det finnes to Core 2 Duo modeller, denne her og de nye som hører til Santa Rosa-plattformen. Forskjellene er ikke så store, men busshastigheten er økt fra 667 til 800.

Lenke til kommentar
Hvor i svarte fant du windows XP drivere til denne maskinen? Sitter selv med en dv9374 og finner ikke drivere XP-drivere i det hele tatt.

8800831[/snapback]

 

dv9-serien har vært på markedet siden i fjor og modellene som kom da har XP drivere. Søk etter drivere med modellnavnet dv9060 f.eks.

Lenke til kommentar
dv9-serien har vært på markedet siden i fjor og modellene som kom da har XP drivere. Søk etter drivere med modellnavnet dv9060 f.eks.

8800917[/snapback]

Jeg finner ikke disse driverene i det hele tatt.

 

Hvis du ser her:

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwar...3412007&lang=en

så lister ikke HP opp driverene sine i det hele tatt. De driverene som ligger der en en spøk og siden nettverksdriverene ikke står der så får man ikke tilgang på internet eller noe som helst og kan ikke bruke windows update for å hente driverene heller.

Lenke til kommentar

Har hatt dv9060EA siden november, og jeg mener det er på sin plass å si litt mer om skjermen på denne. (Skal være lik som på dv9380). Synsvinkelen på skjermen er noe av det dårligste jeg har sett, både horisontalt og vertikalt. På maskiner i denne klassen bør panelet være langt bedre.

Lenke til kommentar

Leste i et eller annet blad at HP skal komme med en sinnsyk bærbar til høsten basert på disse modellene. Denne skulle vistnok ha 20" skjerm, langt større harddisk og prosessor samt et rått skjermkort. Husker ikke specsa i farten. Men noen som vet noe om dette? Har litt lyst på den pcen til høsten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...