Montag Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Har dere forslag til noen ok gratisprogrammer for gjenoppretting av sletta filer i WinXp? Jeg har prøvd PC Inspector File Recovery samt Undelete Plus, men jeg synes ikke at disse gjør noen særlig bra jobb.
SprocXet Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 (endret) Har dere forslag til noen ok gratisprogrammer for gjenoppretting av sletta filer i WinXp? Handy Recovery Endret 7. juni 2007 av SprocXet
Moskus Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Handy Recovery er vel ikke et gratisprogram... Jeg har selv lett etter et bra et, men ikke funnet det. Håper noen har noen gode tips!
Montag Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Skrevet 15. juni 2007 Ingen som har noen bra forslag til GRATIS filgjenopprettingsprogrammer ?
Isbilen Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Jeg har lett meg spint i hjel etter det samme, uten resultat. Det er kanskje bare å bite i gresset og betale noen dollar. Man kan jo få nytte av det flere ganger.
hernil Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 (endret) prøv Recuva, det kommer fra "skaperne" av CCleaner. er fortsatt beta-versjon, men gratis. edit: leif Endret 16. juni 2007 av hernil
Montag Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Skrevet 25. juni 2007 (endret) prøv Recuva, det kommer fra "skaperne" av CCleaner. er fortsatt beta-versjon, men gratis. edit: leif 8873449[/snapback] Takker for forslag, hernil. Etter å ha testet det nå synes jeg at også dette programmet har et stykke igjen å gå... Noen andre recoveryprogrammer dere kan anbefale å prøve? Endret 25. juni 2007 av Montag
SprocXet Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 Handy Recovery er vel ikke et gratisprogram...Versjon 3.0 koster penger. Versjon 1.0 er freeware."Due to overwhelming response, high appreciation of Handy Recovery 1.0 and a lot of user requests for an opportunity to make a donation we have decided to go ahead with the further development of this product and created a commercial version. At the same time the lite unrestricted version stays available online for download. We hope that you will find Handy Recovery really handy for your day-to-day activities."
S.M. Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 Hvis det er bare bilder så har "PC Inspector smart recovery" hjulpet meg ganske bra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå