Gå til innhold

Tips til macbook?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hørt at mange har hatt dårlig erfaring med reklamasjon og kundeservice på Apple.no. Ta heller å sjekk forskjellige Apple forhandlere i nærheten av der du bor. Bl.a. har SmartClub egne Apple avdelinger i noen butikker og ganske gode priser. Mange forhandlere som f.eks. Eplehuset har også helt like priser som Apple.no opprerer med. Så det er liten grunn til å handler direkte fra Apple.

Lenke til kommentar
Har hørt at mange har hatt dårlig erfaring med reklamasjon og kundeservice på Apple.no. Ta heller å sjekk forskjellige Apple forhandlere i nærheten av der du bor. Bl.a. har SmartClub egne Apple avdelinger i noen butikker og ganske gode priser. Mange forhandlere som f.eks. Eplehuset har også helt like priser som Apple.no opprerer med. Så det er liten grunn til å handler direkte fra Apple.

8788619[/snapback]

 

Jeg har handlet min MacBook Pro på Apple Store (apple.no), men har likevel brukt Eplehuset (Bergen) når jeg skulle levere den inn på service. Det har fungert helt fint, og jeg har kun opplevd god service derfra.

Men hvis prisforskjellen er minimal, så er det kanskje like greit å kjøpe på Eplehuset siden du da får maskinen med en gang.

Lenke til kommentar

Hvis du er student eller skoleelev må du huske på å kjøpe i apple store for education, da får du 5-7% rabatt. Om du er student, kan du melde deg inn i studenttorget.no og få 8-10% rabatt (blir et par hundrelapper billigere). :)

 

Lykke til, skal selv kjøpe meg en macbook til høsten en gang. :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Apple/Studenttorget reserverer seg retten til å kunne sjekke studentbevis/elevkort og lignende, men vet ikke om det er noe de gjør for hvert kjøp (tror ikke det). Når det er snakk om å spare noen hundre kroner ville jeg heller ikke risket å kjøpe med studentrabatt om du ikke er student/VGS-elev. En bedre løsning er å kjøpe maskinen gjennom en i familien (f.eks.) som er student. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...