Gå til innhold

HTC Touch ble lansert i dag.


Anbefalte innlegg

Den videoen er bra, men den er egentlig ikke av HTC Touch. Den er av en annen telefon som ble sluppet for litt siden, den som heter HTC ELF, eller P3450. Touch er litt basert på denne telefonen, blant annet på fysisk design og WMP6 i bunn.

 

Så det er egentlig ikke noen video enda av den nye nye telefonen. Den videoen som ble postet kan dog gi en liten form for smakebit, men bare litt.

 

Men gleder meg til å se videoer og flere rapporter av hvordan mobilen er og om den virkelig har noe å rutte med. Så langt virker alt bra, men så har vi jo bare sett "skrytesiden" til HTC og ikke noen nøytrale tester og videoer enda. :)

Endret av LioKaiser
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har jeg misforstått noe? Selve telefonen touch er samme greia som htc tidligere har kjørt ut. Touchskjerm windows div trådløst osv. Det eneste nye er et program som kan ligge oppå wm6 med større ikoner. Det må da være noe som går an å lage til wm6 for en eller annen utvikler. Det at touch skjønner når det er finger og når det er stylus kan da ikke være vanskeligste sak i verden? Synes virkelig ikke at dette er så revolusjonerende!

Lenke til kommentar

Kan ikke du legge ut en video når du er ferdig å lage din egen touchskjerm som fungerer ?

 

 

Har jeg misforstått noe? Selve telefonen touch er samme greia som htc tidligere har kjørt ut. Touchskjerm windows div trådløst osv. Det eneste nye er et program som kan ligge oppå wm6 med større ikoner. Det må da være noe som går an å lage til wm6 for en eller annen utvikler. Det at touch skjønner når det er finger og når det er stylus kan da ikke være vanskeligste sak i verden? Synes virkelig ikke at dette er så revolusjonerende!

8791604[/snapback]

Lenke til kommentar
Jeg synes ikke den var så fancy i det hele tatt.. utrolig treg også. Og uten Qwerty tastatur? teit..

Hadde håpt på noe mye bedre enn dette, skuffa.

Her er en video som viser hvor treg den er..

 

8792498[/snapback]

 

Å ha et tastatur på denne telefonen ville vært som å putte tastatur på iPhone - meningsløst.

 

Er enig at den ser litt treg ut, men dette er ikke noen high-end telefon - det vil nok komme andre varianter som er raskere. Det er andre videoer på youtube hvor den ikke virker like treg.

Lenke til kommentar
Jeg synes ikke den var så fancy i det hele tatt.. utrolig treg også. Og uten Qwerty tastatur? teit..

Hadde håpt på noe mye bedre enn dette, skuffa.

Her er en video som viser hvor treg den er..

 

8792498[/snapback]

 

hm. det så ikke særlig bra ut. kjipe greier. treige telefoner er vanvittig plagsomt. mistet noen poeng nå.

Lenke til kommentar
Kan ikke du legge ut en video når du er ferdig å lage din egen touchskjerm som fungerer ?

 

 

Har jeg misforstått noe? Selve telefonen touch er samme greia som htc tidligere har kjørt ut. Touchskjerm windows div trådløst osv. Det eneste nye er et program som kan ligge oppå wm6 med større ikoner. Det må da være noe som går an å lage til wm6 for en eller annen utvikler. Det at touch skjønner når det er finger og når det er stylus kan da ikke være vanskeligste sak i verden? Synes virkelig ikke at dette er så revolusjonerende!

8791604[/snapback]

8792186[/snapback]

 

Touchskjerm har jo htc hatt i lang tid. Hva skiller denne "touch" mobilen fra en annen htc med touchskjerm bortsett fra dette programmet med store ikoner som ligger over wm6?

Lenke til kommentar
Hvordan skriver man meldinger? må jo være et gedigent on screen tastatur da veh...? for tommelen mener jeg

8794511[/snapback]

Hehehe dette har jeg også lurt på. Har en følelse av at dette kan være akilleshælen til denne telefonen. Ingen filmer eller demo-sider som viser skriving i det hele tatt så vidt jeg har sett...

Lenke til kommentar

Fordelen med "Windows" er at hvem som helst kan lage aplikasjoner til opperativsystemet. Det har i årevis vært programmer som gir deg tastatur over hele skjermen til å skrive i Word. Kan lastes ned og brukes av alle "Windows"-mobiler!

 

Denne HTC modellen har antagelig lagt et skall som styrer noen av fungsjonene, slik at det skal være brukevennlig, men har beholdt alle de avanserte funksjonene som det orginale opperativsystemet tilbyr.

 

Dette plasserer denne telefonen i en annen klasse enn Prada og Iphone, og burde ikke sammenlignes med dem. HTC er en avansert busenes-telefon med lett og "fancy" betjenig av ofte brukte funksjoner, men Prada og Iphone er mediaplayere som kan brukes til telfoni.

Lenke til kommentar

La til review (del 1) i første post, mere vil komme i morgen i følge pda247.co.uk , men også en video. Der syns jeg den ikke virker så treg på input som videoen postet av nixtus. Selv om han er (som han selv sier) ikke vant til og bruke den. :)

Endret av B-QL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...