Gå til innhold

Den store Dell XPS m1330 tråden


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Dette har sikkert blitt svart på før, men det blir for tøft å lese gjennom alle innleggene...

 

Uansett - jeg bestilte den 10.10, og pengene ble trukket samme dag. Siden har det stått "produksjon ikke startet". Jeg har også fått alle bekreftelser. Det rare er at jeg fikk pengene tilbake på konto på mandag, og der har de vært siden. Det står fremdeles "produksjon ikke startet".

 

Er dette vanlig?

 

Det er vanlig at de gjør en reservasjon av pengene for å kontrollere om du har dem tilgjengelig. Det vil derfor se ut som om de har trukket dem i en kort periode.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

Integrated Mobile Broadband er det noe man kan ettermonteres ?

 

Ja, dette kan ettermonteres. Det var en eller annen her i tråden som hadde kjøpt en pakke fra Netcom (tor jeg) som inkluderte et slikt kort (mini-PCIe)

 

Takk for svar :thumbup: nå gleder jeg meg enda mer til jeg får PC-en :D Hvilken CPU? har bestil t7250. det er vel ikke så stor forskjell på den og t7500 når man allikevel spiller på medium?

T7100, så du ligger bedre ann en meg ;)

Resten av mine specs kan du se i profilen min.

 

Er det noen som har en direkte link til hvor jeg kan få tak i en Integrated Mobile Broadband modul da? Jeg har søk litt i tråden men kan ikke finne noe. Det er en intern modul er det ikke ?

 

S

Lenke til kommentar

hei

 

Jeg bestilte PC-en via tlf idag, og når jeg fikk bekreftelse ordren på mail sto det at jeg må betale 10540kr.

Det skjønner jeg ikke fordi jeg har ikke tatt noe ekstra verktøy som fingerpint osv.

 

Jeg har valgt den som koster 10 490,- uten noe forandringer hvorfor har det skjedd da?

 

Dessuten på mailen står det bare at jeg skal betale, det står ikke hva jeg har bestilt osv.

 

Noen som vett noe om dette??

 

Takk!

Lenke til kommentar
hei

 

Jeg bestilte PC-en via tlf idag, og når jeg fikk bekreftelse ordren på mail sto det at jeg må betale 10540kr.

Det skjønner jeg ikke fordi jeg har ikke tatt noe ekstra verktøy som fingerpint osv.

 

Jeg har valgt den som koster 10 490,- uten noe forandringer hvorfor har det skjedd da?

 

Dessuten på mailen står det bare at jeg skal betale, det står ikke hva jeg har bestilt osv.

 

Noen som vett noe om dette??

 

Takk!

 

 

Det er vel 50,- servicehonorar når man bestiller over telefon? Om ikke jeg tar helt feil...som jeg lett kan gjøre. At det ikke står hva du har bestilt er derimot litt mer spesielt... :dontgetit:

 

 

-foudre

Lenke til kommentar

Jeg må bare si etter å ha hatt den en ukes tid nå....

 

DEN ER BARE DRITKUL!

 

Jeg er rå fornøyd. Pipelyden kommer og går litt og er på ingen måte konstant og jeg har min lit til at en BIOS update vil fikse det!

 

Utenom det så er det helt utrolig hvor rå og bra maskinen er. Både den fysiske formfaktoren og hvor rask den er!! Det er en helt ny følelse å faktisk ligge på ryggen i sofaen og taste i vei på en mail eller chat. 17 tommeren veier tett opp mot 4 kg og er umulig å bruke slik. Den er veldig lett og grei å ta med seg også. Skjermen er så lyssterk at jeg på kvelden tar meg i å dempe lyset for det faktisk blir litt for intenst!!

 

Maskinen er konge!!

 

AKIRA

Lenke til kommentar
Fremdeles ingen som har kjørt noen ytelsestester med XP? Første jeg skal gjøre når jeg bestiller maskina er å hive ut Vista og legge in XP.

 

 

Det gjorde jeg. Sleit i et par uker med å finne lydkortdrivere som fungerte før jeg gav opp og la inn Vista igjen. Etter jeg formaterte og la i clean vista gikk alt myye raskere enn rett fra Dell

Lenke til kommentar
hei

 

Jeg bestilte PC-en via tlf idag, og når jeg fikk bekreftelse ordren på mail sto det at jeg må betale 10540kr.

Det skjønner jeg ikke fordi jeg har ikke tatt noe ekstra verktøy som fingerpint osv.

 

Jeg har valgt den som koster 10 490,- uten noe forandringer hvorfor har det skjedd da?

 

Dessuten på mailen står det bare at jeg skal betale, det står ikke hva jeg har bestilt osv.

 

Noen som vett noe om dette??

 

Takk!

Det du har fått der er jo betalingsinformasjonen siden du ikke betalte med kort. Du vil få en seperat ordrebekreftelse med spesifikasjoner.

Endret av TommyTheGun
Lenke til kommentar
Det gjorde jeg. Sleit i et par uker med å finne lydkortdrivere som fungerte før jeg gav opp og la inn Vista igjen. Etter jeg formaterte og la i clean vista gikk alt myye raskere enn rett fra Dell

 

Drivere til lydkortet i XP finner du blandt annet her.

 

Rakk du å kjøre noen ytelsestester før du fjernet XP? Sysmark, PCmark, 3DMark etc.

 

/espenah

Endret av espenah
Lenke til kommentar
Det gjorde jeg. Sleit i et par uker med å finne lydkortdrivere som fungerte før jeg gav opp og la inn Vista igjen. Etter jeg formaterte og la i clean vista gikk alt myye raskere enn rett fra Dell

 

Drivere til lydkortet i XP finner du blandt annet her.

 

Rakk du å kjøre noen ytelsestester før du fjernet XP? Sysmark, PCmark, 3DMark etc.

 

/espenah

 

Har prøvd omtrent samtlige Sigmateldrivere på nettet, men ingen fungerte. Dvs. lydkortet en får "code 10" etter installasjon. Godt mulig det var enhetsinstallasjonsrekkefølgen da jeg la inn xp, så spent på om det går for deg. Gi i såfall lyd!

Og vær oppmerksom på at du må ha en XP installasjonsCD med SATAdrivere integrert (dersom du har sata-disk).

 

Og, fikk dessverre ikke kjørt noen ytelsestester under XP.

Endret av Warwick
Lenke til kommentar
Jeg må bare si etter å ha hatt den en ukes tid nå....

 

DEN ER BARE DRITKUL!

 

Jeg er rå fornøyd. Pipelyden kommer og går litt og er på ingen måte konstant og jeg har min lit til at en BIOS update vil fikse det!

 

Utenom det så er det helt utrolig hvor rå og bra maskinen er. Både den fysiske formfaktoren og hvor rask den er!! Det er en helt ny følelse å faktisk ligge på ryggen i sofaen og taste i vei på en mail eller chat. 17 tommeren veier tett opp mot 4 kg og er umulig å bruke slik. Den er veldig lett og grei å ta med seg også. Skjermen er så lyssterk at jeg på kvelden tar meg i å dempe lyset for det faktisk blir litt for intenst!!

 

Maskinen er konge!!

 

AKIRA

hvilke programmer fjernet du? eller kjører du med alle programmene dell leverer med PC-en?

Lenke til kommentar
Jeg må bare si etter å ha hatt den en ukes tid nå....

 

DEN ER BARE DRITKUL!

 

Jeg er rå fornøyd. Pipelyden kommer og går litt og er på ingen måte konstant og jeg har min lit til at en BIOS update vil fikse det!

 

Utenom det så er det helt utrolig hvor rå og bra maskinen er. Både den fysiske formfaktoren og hvor rask den er!! Det er en helt ny følelse å faktisk ligge på ryggen i sofaen og taste i vei på en mail eller chat. 17 tommeren veier tett opp mot 4 kg og er umulig å bruke slik. Den er veldig lett og grei å ta med seg også. Skjermen er så lyssterk at jeg på kvelden tar meg i å dempe lyset for det faktisk blir litt for intenst!!

 

Maskinen er konge!!

 

AKIRA

 

 

Høres herlig ut! Gleder meg enda mer, og spesielt siden jeg nå nettopp endelig kom ett steg videre på ordrestatussiden:

 

"Din bestilling er nå i produksjon."

 

:!:

 

 

-foudre

Lenke til kommentar
Ringte Dell nå og fikk prate med en hyggelig svensk tjei som ga meg kunde nr og ordre nr

 

 

så sjekket til den store glede at den er ekspedert i dag :thumbup:

 

med fingreavtrykk leser og LED skjerm

 

bestilte 1 oktober

 

 

Håper inderlig at fingeravtrykksleseren holdt den igjen noen dager, slik at jeg, som bestilte 11. uten f.a.l., ikke må vente ytterligere 10 dager...! Dog kan jeg leve en stund til på gleden over at produksjon har blitt satt igang i dag!

 

 

-foudre

Lenke til kommentar
Jeg må bare si etter å ha hatt den en ukes tid nå....

 

DEN ER BARE DRITKUL!

 

Jeg er rå fornøyd. Pipelyden kommer og går litt og er på ingen måte konstant og jeg har min lit til at en BIOS update vil fikse det!

 

Utenom det så er det helt utrolig hvor rå og bra maskinen er. Både den fysiske formfaktoren og hvor rask den er!! Det er en helt ny følelse å faktisk ligge på ryggen i sofaen og taste i vei på en mail eller chat. 17 tommeren veier tett opp mot 4 kg og er umulig å bruke slik. Den er veldig lett og grei å ta med seg også. Skjermen er så lyssterk at jeg på kvelden tar meg i å dempe lyset for det faktisk blir litt for intenst!!

 

Maskinen er konge!!

 

AKIRA

Min kom til Alnabru i dag, og hvis alt går som det skal har jeg den på fredag. Må si jeg gleder meg utrolig mye. Ny versjon av Ubuntu kommer i morra, så jeg må si leveringa er perfekt tima. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...